Kent släpper en samling? aldrig hänt, nu lägger dom ner.
och jag ska lägga mig o skära mig i handlederna o dö med alla emovänner till mig.
Kent släpper en samling? aldrig hänt, nu lägger dom ner.
och jag ska lägga mig o skära mig i handlederna o dö med alla emovänner till mig.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Jag vet inte, därav frågetecknet, men du sa ju bara att nån skulle skriva det :P Personligen skriver jag det för att kent är mitt absoluta favoritband och jag skulle bli väldigt ledsen om det var deras sista släpp!!
jag knuffas, tappar andan, och regnet vräker ner
väldigt ledsen minst sagt...
i underkant..
Så tänkte jag också första när jag såg bilden, det står ju Box 1991-2008 och det nya från 2008 är ju Håll huvudet högt, plus eventuellt material som de spelar in i hemlighet nu/ska börja spela snart. Men vad sägs om nyinspelningar på gamla demos? Typ Ellen? Skulle vara grymt enligt mig
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
Alla dessa tankar kring om när kent ska läggas ner, alla är för nervösa.
Fast jag kan inte annat än att hålla med om att kent känns på nergång.
En samlings box... och sen göra nytt efter det?
Skulle jag vara musiken skulle jag släppa ALLT som fanns i slutet av karriären.
Tänk om Jag har fel
Jag kan ha fel...
har ju känts som att det varit på nedgång länge och samlingsbox skulle ju vara en stor finish, men vad kan man säga? Det är ju inte som att man vill att de ska lägga ner!!
blir det inga fler konserter så dör jag.heltallvarligt
Jag tror inte nagon behover vara orolig for att boxen innebar att Kent lagger av.
Det ar ju som sagt jul snart och vad passar battre an en samlingsskiva da?
Hoppas nu bara att Kent inte fegar ur utan istallet lagger in en massa roliga saker sasom demos, lite av de nya liveversionerna de spelade under sista turnen, en eller annan ny lat, lite outgivet osv osv.
Jag har svart att tro att de gor oss besvikna med innehallet. Jag menar det skulle kannas konstigt om det bara ar en fet samling av tidigare utgivet (vilket det ju inte lar vara fran 91) material som redan gar att kopa, det skulle helt enkelt inte vara Kent om det ar sa...
daniel