Jag är så jääääääävlaaaaaaaa nyfiken........
Jag är så jääääääävlaaaaaaaa nyfiken........
--------------------------------------------------------------------------------------------
History knows no conjunctive!
Om det följer mönstret får vi kanske inte veta mer förrän imorrn vid denna tiden hehe
When you can live forever, what do you live for?
Men altså..
I 1991 eksisterte ikke kent som band; det var jo Jones & giftet som eksisterte da..
og i 1992 skifta de navn til Havsänglar..
Det er først i 1993 at kent kommer opp som navn..
Jeg kjenner på meg nå at de kommer til å brenne (utvalgte?) Jones & giftet samt Havsänglarlåter på plate....! For hvorfor skulle de ellers ha med 1991-1993 med på boksen? Første plate & singel med kent-navnet på kom jo ut først i 1995..
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
Jo, fast det är ju enklare att skriva kent än att skriva kent (jones & giftet och havsänglar) osv
Fast visst, man kanske inte ska hoppas för mycket på demos, kan ju lika gärna vara nåt annat.
Senast redigerat av popdrog den 2008-09-22 klockan 08:21.
When you can live forever, what do you live for?
Vad roliga vi är! Vi är verkligen experter på att analysera varenda liten detalj av allting....
Jag vill(e) vara intellektuell
Berest, belevad äckligt ung
Kent har funnits som band sedan 91, att de hette något annat i början gör inte att de var ett annat band.
Jag tror inte de kommer att ta med gamla demos (91-95) för att de håller för låg kvalitet, text-, musik- och inspelningskvalitetsmässigt. De hade knappast resurser för att spela in i den kvalitet de kräver idag på den tiden.
Om det finns utrymme för nytt material kanske de kan göra en nyinspelning av nån låt?
Hoppas på en nyinspelning av Dom andra/Om du var här, (den speedad versionen)
Hur kan ett gott skratt förlänga livet
när tiden går fort när man har roligt?
Box? Det var som faan... såg det nu. Jag vill veta meeeer
Hur länge har det stått box, sen i morse lr?