Åh, intressant! Speciellt den där första tiden, haha ^^ Bara inte de vanliga albumversionerna finns med i boxen så blir jag glad.
Åh, intressant! Speciellt den där första tiden, haha ^^ Bara inte de vanliga albumversionerna finns med i boxen så blir jag glad.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
wie, äntligen något som fick min tråkiga vardag att bli bättre!
"Jag vill höra din röst nu
Höra hjärtat i bröstet
Jag behöver din tröst nu
Låt mig höra din röst nu"
Vad kul! Hoppas att vi får något outgivet bara.
Spöklikt vit
i solskens dis
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Att det skulle vara en box / jättesamling / dokumentation skrevs här redan igår förmiddag.
Vad som ungefär kommer att ingå vet i fan om jag vill droppa på kent.nu, det får Henke göra.
Detta var big news för vissa redan för någon månad sedan, no big deal. Bara att börja spara pengar. ^^
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Hoppas det kommer mer info snart
When you can live forever, what do you live for?
nu när hela familjen är kentfans så hoppas jag att det inte blir så svårt att övertala pappa att köpa dne även om den blir dyr
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
Det är alltid lika roligt när någon skriver något.
Sen kommer den någon annan med makten och skriver.
Inga namn nämda.
Tänk om Jag har fel
Jag kan ha fel...
HAHA!
Det här kommer kännas lite dumt, men mitt inlägg från igår var bara vilseledande. Jag visste då att det inte rörde sig om en EP, det kan kkms stödja. Hade jag vetat att startsidebilden skulle komma upp idag hade jag inte postat det inlägget igår. Väntat tills nu och le lite brett.
Och Jocke, det kommer blir tufft med räntorna!