Googlade lite och fick fram att det här lades ut den 14/9 på sonybmg.dk. Googla kent box 1991-2008 och kolla cachad på sonybmg-länken. Hur som helst så är jag sjukt sugen på att köpa boxen
Googlade lite och fick fram att det här lades ut den 14/9 på sonybmg.dk. Googla kent box 1991-2008 och kolla cachad på sonybmg-länken. Hur som helst så är jag sjukt sugen på att köpa boxen
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
Enilt mina spekulationer ser den högra bilden ut som en blandning av "vapen & ammunution" och "du är ånga".
Kanske kan den svarta förändras till någon blandning av de första albumen imorgon?
När man laddar ner bilden heter filen "0809-pistolintro-2b-2qwerty"...
Senast redigerat av Edvin_747 den 2008-09-22 klockan 16:40.
Jag känner mig så efter! Redan skrivits nästan 30 sidor sen jag var här sist.
Det här är verkligen spännande, förväntade mig inte alls nått sånt här. Man blir glad, rädd, nyfiken och spänd. Kent vad har ni nu hittat på för djävulskap?!
Väntar med spänning på svar!
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Ja, det var det. Men forskjellen er at vi visste at det kom. Vi visste ikke når, og vi visste ikke hva albumet skulle hete, men vi visste at det kom. Fråga Kent var i mai, da var de i studio. Bildet kom i juli. Selvsagt drar de dette så langt de kan når ingen vet noe som helst om hva som kommer.
Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen
musik non stop till slut
Ingen media (tidning/tv/radio etc) som tagit upp detta ännu? : O
Suffer with pride.