Men vad kan kent göra efter denna boxen som toppar det?
jag tycker bara att vi kan få veta nu för detta börjar kännas riktigt jobbigt.
kent betyder ändå så jävla mycket.
Men vad kan kent göra efter denna boxen som toppar det?
jag tycker bara att vi kan få veta nu för detta börjar kännas riktigt jobbigt.
kent betyder ändå så jävla mycket.
When you can live forever, what do you live for?
Om du betänker att bandet har emot samlingar, att de inte ens ville ge ut ännu en b-sidesamling ens innan de la av så kan du ju dra egna slutsatser vad denna box kan betyda...
Men jag ska väl inte spä på de ryktena, jag har ingen aning om bandet lägger ner efter det här och en sista sommarturné/sista stora spelning. Nejdå. Vi väntar och ser...
Det är precis av den här anledningen jag hatar när bandet släpper en bild och sedan ingen information. Det är några som har information och skriver det de vet, några hittar på information och andra blandar informationen med egna reflektioner.
Jag tycker det är frustrerande och jag fattar inte varför Kent ska behöva hålla på med pajaskonster och inte bara lägga korten på bordet.
Är allt klart; Skriv vad som kommer. Är allt inte klart; Håll käften till det är klart.
Inget personligt mot Kent då, men jag hatar sånt här.
http://foto.stilren.se - portfolio
jag kan mycket väl tänka mig ett kent på 50 +
Egentligen har de ju spelat in vita spelningen (vi behöver inte diskutera att de bara filmat för hemmabruk, jocke har sagt det ett flertal gånger men ingen har bevis för det, ok?), turné 19 och även filmat turnén som varit nu så om de skulle vilja så skulle de kunna släppa både film och ljud. De har ju ganska mycket att välja på. Och Linells livebilder bådar som sagt gott
Hvorfor ikke? Ingen kjenner fremtiden, men vi vet at kent har tenkt å gå i studio i vinter. Og det skal mye til for at de setter ut en teaser på en box som skal ha release om over et år.
Så det blir mest sannsynlig produksjon etter boxen, og kanskje i mange år framover, alt etter jockes fantasi & skapertrang. Men det er bare han og resten av bandet som vet.
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!