Sidan 40 av 51 FörstaFörsta ... 303132333435363738394041424344454647484950 ... SistaSista
Resultat 586 till 600 av 751

Ämne: Startsidan?

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Men vad kan kent göra efter denna boxen som toppar det?

jag tycker bara att vi kan få veta nu för detta börjar kännas riktigt jobbigt.
    kent betyder ändå så jävla mycket.
    When you can live forever, what do you live for?

Erfaren medlem Fast Forwards avatar
    Reg.datum
    Feb 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
    Men sluta upp med detdär "Bandet lägger ner" varenda gång något nytt kommer upp. Vet inte hur många gånger jag läst dom spekulationerna under min korta tid här. För att det finns en pistol på bilden...
    Couldn't agree more, blir bara värre för varje gång.
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kallt kaffe med socker Visa inlägg
    Jag orkar inte läsa igenom 20 sidor, eller vad som nu har skrivits medan jag har jobbat.
    Men är det någon som har nämnt fotoboken (eller vad det nu är)? Linells bilder, antar jag.

Det verkar också ingå i boxen.
    Något fotogrejs / bilder i alla fall.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Det var någon som skrev att Linell hade varit med och fotat under någon av tunéerna. Skulle vara riktigt kul att se, hoppas det kommer med!
    jag kan läsa lite mer noggrant vad som stod nästa gång jag är hos mormor o morfar
    meningslösa, menigslöösa

Reg.datum
    Feb 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av popdrog Visa inlägg
    Men vad kan kent göra efter denna boxen som toppar det?
    Öh, en helt ny skiva kanske?

Eftersom den här verkar innehålla mestadels redan utgivet material om vi ska tro folk som har så "säkra källor".
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
    Men sluta upp med detdär "Bandet lägger ner" varenda gång något nytt kommer upp. Vet inte hur många gånger jag läst dom spekulationerna under min korta tid här. För att det finns en pistol på bilden...
    Om du betänker att bandet har emot samlingar, att de inte ens ville ge ut ännu en b-sidesamling ens innan de la av så kan du ju dra egna slutsatser vad denna box kan betyda...

Men jag ska väl inte spä på de ryktena, jag har ingen aning om bandet lägger ner efter det här och en sista sommarturné/sista stora spelning. Nejdå. Vi väntar och ser...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Det är precis av den här anledningen jag hatar när bandet släpper en bild och sedan ingen information. Det är några som har information och skriver det de vet, några hittar på information och andra blandar informationen med egna reflektioner.

Jag tycker det är frustrerande och jag fattar inte varför Kent ska behöva hålla på med pajaskonster och inte bara lägga korten på bordet.
    Är allt klart; Skriv vad som kommer. Är allt inte klart; Håll käften till det är klart.

Inget personligt mot Kent då, men jag hatar sånt här.

Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    Nu gav länken precis ingenting, men antar du menar inlägget där Jocke påstår att det inte finns något BMG längre. Och sen tjaffsar han om Lena och citerar en låttext. Han ger oss ingenting konkret, bara en vädjan om att vi ska vänta och se. Hans inlägg var väldigt desperat, han vågar ju inte ens kommentera uppgifterna både Domarn och Kallt kaffe med socker har kommit med. De går nämligen i samma linje i vad jag har hört från personer som har jobbat i närheten av företaget och har haft inblandning med personer från bandet när de förvisso inte har spelat där. Men i alla fall. Alla säger samma sak, det verkar för otroligt för att bara vara en komplott. Om det inte är genomtänkt av bandet?

Och på tal om greatest hits och sånt tjafs tror jag jocke sa förrut att bandet inte tänkt släppa mer sånt eftersom de vill fokusera på nytt material. Allting pekar på att det kommer finnas både nytt och gammalt på boxen, även en del livematerial. Allting pekar på att bandet lägger ner efter det här? Säger inte pistolbilden lite samma sak?
    Vem startar tråden "dagens övertolkning"?

Reg.datum
    Feb 2004

Standard

Om du betänker att bandet har emot samlingar, att de inte ens ville ge ut ännu en b-sidesamling ens innan de la av så kan du ju dra egna slutsatser vad denna box kan betyda...
    Dom kan väl helt enkelt bara ändra sig?
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Om du betänker att bandet har emot samlingar
    Källa?

de inte ens ville ge ut ännu en b-sidesamling
    Källa?

Eller lägger du ord i munnen på folk?
    Senast redigerat av Rotuhiiri den 2008-09-22 klockan 20:11.

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Fast Forward Visa inlägg
    Öh, en helt ny skiva kanske?

Eftersom den här verkar innehålla mestadels redan utgivet material om vi ska tro folk som har så "säkra källor".
    Jo, men alltså detta är så mycket om man ska tro ryktena, demos, nya låtar, fotobok osv. Det är ändå en hel del.
    When you can live forever, what do you live for?

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sorrow Visa inlägg
    De hadde ikke behøvd å sette på årstall på boxen om de skulle avslutte.
    Da kunne de ha bare skrevet "box" eller feks "fra begynnelse til slutt"
    Årtal är snyggt, vare sig man lägger av eller inte. Ett bokslut 1991-2008, kort och gott.
    Det finns väl ingen som tror på en box 2009-202X eller liknande ändå, då är väl kentz 50+.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

jag kan mycket väl tänka mig ett kent på 50 +

Reg.datum
    Feb 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av popdrog Visa inlägg
    Jo, men alltså detta är så mycket om man ska tro ryktena, demos, nya låtar, fotobok osv. Det är ändå en hel del.
    R y k t e n a ja.
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Ja, kent lät ju spela in konserterna 2008, så de har livematerial att välja på.
    Kul om det skulle bli en fotobok av just Linell. Live, då föredrar jag dvd före cd.

Live-cd måste vara något av det tråkigaste som finns. Ljud, utan bild. Nej, tack.
    Egentligen har de ju spelat in vita spelningen (vi behöver inte diskutera att de bara filmat för hemmabruk, jocke har sagt det ett flertal gånger men ingen har bevis för det, ok?), turné 19 och även filmat turnén som varit nu så om de skulle vilja så skulle de kunna släppa både film och ljud. De har ju ganska mycket att välja på. Och Linells livebilder bådar som sagt gott

Standard

Årtal är snyggt, vare sig man lägger av eller inte. Ett boklsut 1991-2008, kort och gott.
    Det finns väl ingen som tror på en box 2009-202X eller liknande ändå, då är väl kentz 50+.
    Hvorfor ikke? Ingen kjenner fremtiden, men vi vet at kent har tenkt å gå i studio i vinter. Og det skal mye til for at de setter ut en teaser på en box som skal ha release om over et år.

Så det blir mest sannsynlig produksjon etter boxen, og kanskje i mange år framover, alt etter jockes fantasi & skapertrang. Men det er bare han og resten av bandet som vet.
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!

Sidan 40 av 51 FörstaFörsta ... 303132333435363738394041424344454647484950 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •