var fick du höra det?
var fick du höra det?
Nu gav länken precis ingenting, men antar du menar inlägget där Jocke påstår att det inte finns något BMG längre. Och sen tjaffsar han om Lena och citerar en låttext. Han ger oss ingenting konkret, bara en vädjan om att vi ska vänta och se. Hans inlägg var väldigt desperat, han vågar ju inte ens kommentera uppgifterna både Domarn och Kallt kaffe med socker har kommit med. De går nämligen i samma linje i vad jag har hört från personer som har jobbat i närheten av företaget och har haft inblandning med personer från bandet när de förvisso inte har spelat där. Men i alla fall. Alla säger samma sak, det verkar för otroligt för att bara vara en komplott. Om det inte är genomtänkt av bandet?
Och på tal om greatest hits och sånt tjafs tror jag jocke sa förrut att bandet inte tänkt släppa mer sånt eftersom de vill fokusera på nytt material. Allting pekar på att det kommer finnas både nytt och gammalt på boxen, även en del livematerial. Allting pekar på att bandet lägger ner efter det här? Säger inte pistolbilden lite samma sak?
"vågar inte ens kommentera uppgifterna..." Bla bla bla, alltså när blev det här så seriöst?! Haha ni är roliga ibland.
fast kent har ju varit hyfsat starkt emot livematerial hittills och när skulle den vara inspelad då? i somras fanns det iofs massa kameror, men nja...
Ja, det stämmer bra det. Det var en fototidning som hade en intervju med "Kents hovfotograf" och han pratade då om livebilder. Då sade det mig ingenting, jag hoppades väl på att de skulle släppa en livesamling från vår- och sommar-turnén men nu lutar det åt att den hamnar i boxen. Både bilderna och inspelningarna, antagligen...
Jag kommer störa mig på den där bilden varje dag tills det släpps, och bli mer och mer förväntasfull. Lär bli jobbigt att stå ut med.
Men det måste ju ha något med J&G och Havsänglar att göra eftersom det står 1991-2008. Känns som det kommer sluta med en sömnlös natt det här.
Vi viker oss på asfalten av skratt
Ingenting kan röra oss i natt
Bilddagboken: http://magnification.bilddagboken.se
Om en fotosak? Av samma person som berättade om boxen.
Och de detaljerna hade jag redan innan nyheten släpptes idag.
Ja, kent lät ju spela in konserterna 2008, så de har livematerial att välja på.
Kul om det skulle bli en fotobok av just Linell. Live, då föredrar jag dvd före cd.
Live-cd måste vara något av det tråkigaste som finns. Ljud, utan bild. Nej, tack.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Men sluta upp med detdär "Bandet lägger ner" varenda gång något nytt kommer upp. Vet inte hur många gånger jag läst dom spekulationerna under min korta tid här. För att det finns en pistol på bilden...
Sååååå hemlighetsfull!!!!!
men snälla. enligt mig talar ingenting för att kent ska lägga ned. de är ju otroligt peppa nu och verkar ha nåt nytt kul på g hela tidne. varför skulle de lägga ned nu när de verkar ha som roligast??
orka att alla ska komma med domedagsprofetior så fort kent släpper något nytt. är det inte typ det här alla har tjatat om i evigheter (samlingsbox eller vad det nu visar sig vara) och nu ba ånej de kommer lägga ned.
De hadde ikke behøvd å sette på årstall på boxen om de skulle avslutte. Da kunne de ha bare skrevet "box" eller feks "fra begynnelse til slutt"
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
jag tycker bara att det är spännande. fast det har inte blivit så spännande att man kissar i byxorna precis. man får ta det som det kommer. men eftersom det är kent som gör det så blir det ju bra i slutändan