Sidan 39 av 51 FörstaFörsta ... 293031323334353637383940414243444546474849 ... SistaSista
Resultat 571 till 585 av 751

Ämne: Startsidan?

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

var fick du höra det?
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Caro_ Visa inlägg
    Så tänkte jag också först, men det Jocke skrev då? (http://forumet.kent.nu/showpost.php?...&postcount=296) Är det ännu en rökridå eller? Som sagt, inget är säkert förens vi har ett pressmeddelande i handen.
    Nu gav länken precis ingenting, men antar du menar inlägget där Jocke påstår att det inte finns något BMG längre. Och sen tjaffsar han om Lena och citerar en låttext. Han ger oss ingenting konkret, bara en vädjan om att vi ska vänta och se. Hans inlägg var väldigt desperat, han vågar ju inte ens kommentera uppgifterna både Domarn och Kallt kaffe med socker har kommit med. De går nämligen i samma linje i vad jag har hört från personer som har jobbat i närheten av företaget och har haft inblandning med personer från bandet när de förvisso inte har spelat där. Men i alla fall. Alla säger samma sak, det verkar för otroligt för att bara vara en komplott. Om det inte är genomtänkt av bandet?

Och på tal om greatest hits och sånt tjafs tror jag jocke sa förrut att bandet inte tänkt släppa mer sånt eftersom de vill fokusera på nytt material. Allting pekar på att det kommer finnas både nytt och gammalt på boxen, även en del livematerial. Allting pekar på att bandet lägger ner efter det här? Säger inte pistolbilden lite samma sak?

Erfaren medlem e-as avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

"vågar inte ens kommentera uppgifterna..." Bla bla bla, alltså när blev det här så seriöst?! Haha ni är roliga ibland.

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

fast kent har ju varit hyfsat starkt emot livematerial hittills och när skulle den vara inspelad då? i somras fanns det iofs massa kameror, men nja...
    Länge leve kungen.
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Reg.datum
    May 2007

Standard

Det var någon som skrev att Linell hade varit med och fotat under någon av tunéerna. Skulle vara riktigt kul att se, hoppas det kommer med!
    Ja, det stämmer bra det. Det var en fototidning som hade en intervju med "Kents hovfotograf" och han pratade då om livebilder. Då sade det mig ingenting, jag hoppades väl på att de skulle släppa en livesamling från vår- och sommar-turnén men nu lutar det åt att den hamnar i boxen. Både bilderna och inspelningarna, antagligen...

Standard

Jag kommer störa mig på den där bilden varje dag tills det släpps, och bli mer och mer förväntasfull. Lär bli jobbigt att stå ut med.

Men det måste ju ha något med J&G och Havsänglar att göra eftersom det står 1991-2008. Känns som det kommer sluta med en sömnlös natt det här.

Vi viker oss på asfalten av skratt
    Ingenting kan röra oss i natt

Erfaren medlem JLis avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    Nu gav länken precis ingenting, men antar du menar inlägget där Jocke påstår att det inte finns något BMG längre. Och sen tjaffsar han om Lena och citerar en låttext. Han ger oss ingenting konkret, bara en vädjan om att vi ska vänta och se. Hans inlägg var väldigt desperat, han vågar ju inte ens kommentera uppgifterna både Domarn och Kallt kaffe med socker har kommit med. De går nämligen i samma linje i vad jag har hört från personer som har jobbat i närheten av företaget och har haft inblandning med personer från bandet när de förvisso inte har spelat där. Men i alla fall. Alla säger samma sak, det verkar för otroligt för att bara vara en komplott. Om det inte är genomtänkt av bandet?

Och på tal om greatest hits och sånt tjafs tror jag jocke sa förrut att bandet inte tänkt släppa mer sånt eftersom de vill fokusera på nytt material. Allting pekar på att det kommer finnas både nytt och gammalt på boxen, även en del livematerial. Allting pekar på att bandet lägger ner efter det här? Säger inte pistolbilden lite samma sak?
    Säger dina "källor" det eller spekulerar du?
    Jag vill(e) vara intellektuell
    Berest, belevad äckligt ung

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av JLi Visa inlägg
    Säger dina "källor" det eller spekulerar du?
    Någont sådant har det aldrig pratats om, inte från något håll.
    Enbart en personlig reflektion.

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    var fick du höra det?
    Om en fotosak? Av samma person som berättade om boxen.
    Och de detaljerna hade jag redan innan nyheten släpptes idag.

Ja, det stämmer bra det. Det var en fototidning som hade en intervju med "Kents hovfotograf" och han pratade då om livebilder. Då sade det mig ingenting, jag hoppades väl på att de skulle släppa en livesamling från vår- och sommar-turnén men nu lutar det åt att den hamnar i boxen. Både bilderna och inspelningarna, antagligen...
    Ja, kent lät ju spela in konserterna 2008, så de har livematerial att välja på.
    Kul om det skulle bli en fotobok av just Linell. Live, då föredrar jag dvd före cd.

Live-cd måste vara något av det tråkigaste som finns. Ljud, utan bild. Nej, tack.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Erfaren medlem JLis avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Någont sådant har det aldrig pratats om, inte från något håll.
    Enbart en personlig reflektion.
    Oki...tack....
    Jag vill(e) vara intellektuell
    Berest, belevad äckligt ung

Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Men sluta upp med detdär "Bandet lägger ner" varenda gång något nytt kommer upp. Vet inte hur många gånger jag läst dom spekulationerna under min korta tid här. För att det finns en pistol på bilden...

Erfaren medlem e-as avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Sååååå hemlighetsfull!!!!!

Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

men snälla. enligt mig talar ingenting för att kent ska lägga ned. de är ju otroligt peppa nu och verkar ha nåt nytt kul på g hela tidne. varför skulle de lägga ned nu när de verkar ha som roligast??

orka att alla ska komma med domedagsprofetior så fort kent släpper något nytt. är det inte typ det här alla har tjatat om i evigheter (samlingsbox eller vad det nu visar sig vara) och nu ba ånej de kommer lägga ned.

Standard

De hadde ikke behøvd å sette på årstall på boxen om de skulle avslutte. Da kunne de ha bare skrevet "box" eller feks "fra begynnelse til slutt"
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!

Erfaren medlem Malin_as avatar
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

jag tycker bara att det är spännande. fast det har inte blivit så spännande att man kissar i byxorna precis. man får ta det som det kommer. men eftersom det är kent som gör det så blir det ju bra i slutändan

Sidan 39 av 51 FörstaFörsta ... 293031323334353637383940414243444546474849 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •