Haha näääe nu får de fan ta o lägga upp lite info om detta, vet inte huuur många gånger idag jag suttit och klickat fram o tillbaka...
Haha näääe nu får de fan ta o lägga upp lite info om detta, vet inte huuur många gånger idag jag suttit och klickat fram o tillbaka...
Nånting måste undgått min blick
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
jamen till TTS fick vi ju en bild som inte var konvolut till en början, med träden.
detta ser iofs ut som ett omslag
Du får nog hjälpa mig. Sökte bland Jockes inlägg på "samling", "greatest" och "b-sidor" och hittade inte ett skit om hans åsikter om samlingar.
Vad jag har för mig (saknar källa och skriver därför tydligt ut detta) är att han i fråga Kent är att han skrivit till någon som undrade om nästa studioalbum kommer att innehålla nyinspelningar av J&G/Havsänglar att han hellre blickar framåt.
Du lägger ord i munnen på folk, det är fult...
robban fyller 50 nästa år och cure gjorde en turné med nästan orginaluppsättning (det var bara han med adoptivpälonen som fattades typ) i våras och 13e plattan släpps snart. och morrissey är still going strong. och dM har visst kallat till nån presskonferens nu i oktober, antagligen för att presentera ny skiva och turné. man kan bara hoppas på att knet bara tar en paus nu på kanske 2-3 år
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag tror att den startades med just det inlägg du citerade där.
För övrigt lade vi ner kent redan efter platta ett.
Vi visste att vi aldrig skulle orka lyssna på alla som påstår att "första plattan är bäst".
Skivbolaget ägde dock rättigheterna till namnet kent så de fortsatte att prångla ut plattor till höger och vänster.
Jag tatuerade in ordet "slave" på kinden redan i Maj -95.
Från och med Verkligen stod Bert Karlsson för musiken. Förutom V&A.
Den gjorde Runar.
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Okej, det där fick mig att skratta lite
When you can live forever, what do you live for?
moget att komma och skoja när alla är oroliga!
Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!
Huah vad spännande.
Sitter på nålar nu och undrar vad detta är för box.
Ge mig info nu!