one november, spawned a monster in the shape of this child
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
men kent har väl sagt att när de lägger av så blir det så att det bara inte kommer någon mer platta, det blir ju enklast så
Kent har ju sagt att dom håller på till dom inte tycker att det är kul längre, och jag har fått intrycket av att de fortfarande tycker det... så varför skulle dom lägga av?
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
det finns många musiker som kör på tills de är över 80. varför göra nåt annat när det är det som är roligast?
jag tycker absolut inte att det vore något fel med att kent kör på så länge de är tända på det de gör.
familjerna har de tid för ändå, de ger sig ju inte ut på mastodontturnéer längre precis
*diskutera kents privatliv*
Man kan ju aldrig vara säker.. de har ju hållt på så länge.
Det handlar ju inte bara om att de släpper nåt, utan vad de släpper.
Menar, från 1991, det kan ju nästan bara tydas på demos osv. Eller?
Varför just nu isåfall, varför inte vänta tills de lägger av då? när de redan har gett oss ett sjukt bra år, de släpper kanske en skiva till och gör några konserter med den nya skivan och sen lägger av? Det känns ju också fel. Som att inte sluta på topp.
Men ja, jag vet inte.
Nån som förstår min tankegång?
Senast redigerat av popdrog den 2008-09-22 klockan 20:16.
When you can live forever, what do you live for?
Jag ser boxen mest som godis till oss som väntar... på nästa album :P
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Exakt.
Nu har inte jag hört någonting som pekar på att den definitivt kommer heta "Box 1991-2008" men med tanke på att bandet kallade sin b-sidesamling för "B-sidor 95-00" känns det ganska troligt ändå. Det markerar från vilken tid materialet kommer, och sen vet man ju inte om årtalen är "fra begynnelse till slutt"...
Källa?
Det är J.berg som själv skrivit det här på forumet att han är emot samlingar och hellre blickar framåt med nytt material. Orkar inte leta upp inläggen åt dig, men bör återfinnas här på forumet.
tycker precis som nån annan att det här är jättejobbigt, kan dom inte bara ge oss all info direkt?
one november, spawned a monster in the shape of this child