Översättning, inte mitt inlägg!
Nej glöm det :-) Jag känner mer att Kent verkligen är inne på något stort. Vi får kanske inte ett nytt album på ett tag, men det skulle bara vara ett plus i så fall. Kent måste hämta sig igen för å få ny inspiration till nytt material. Och om ni studerar "Tillbaka till samtiden" noga så har ni redan svaret där. Det ligger redan något väldigt spännande där, om ni läser mellan raderna och lyssnar på musiken bakom musiken, so to speak.
Men om det blir något av det, återstår att se. Jag väljer att leva i nuet och fokusera på att i dag är kent fortfarande ett band och det tycker jag är fint. I morgon kan allt se annorluda ut, men det tar jag i morgon.
Och jag har precis beställt samlingsboxen, även om jag har alla cd från innan, förutom bonuslåtarna då. Och för 399 NOK, som jag måste betala inkl. porto, får jag "Håll ditt huvud högt" som är värt hela priset. :-)
Spring och köp, gott folk! Det skulle inte förvåna mig om era cd-skivor som mina börjar att bli repiga och redo för att bytas ut och sluta nu med den där nedladdningen av Mp3-filer. Vilket urdårligt musikformat. Inte ens halva musiken är ju med ;-)
Julafton kommer verkligen tidigt i år! Jag ser sjukt mycket fram emot denna samlingsboxen. Det blir som att höra allt på nytt och finns det en cd du inte tycker om, så kan du ju ge bort den. Bättre att ge bort Kent en något annat skit som ingen vill ha i alla fall. :-D