Jag tycker att bilden är kanon, skulle man vrida och vända på allt som man ser så kommer man snart bli tokig! Utvecklingen i världen och runt i kring oss är på många vis sjuk, men man kan inte förknippa "pistolbilden" med det som hände i finland. Jag tror inte att folk måste gå och fixa sig en pistol bara för att de ser en bild på en pistol, Judas Priest (hårdrockgrupp fr. 80-talet) hade vid ett tillfälle ett rakblad på omslaget, inte fan gick folk och köpte rakblad för det...
...Svarta tysta tårar...
![]()
![]()
UNDERBART!!!![]()
Nu är dom gömda bakom stjärnor
Vid vintergatans kant
"12 En helt ny karriär II 5:27"
betyder det att...? NEEEJ.![]()
Enilt en snubbe på Petsounds:
"Ja men dom är ju liksom svenska klassiker, vi tar in allt dom gör. [...] Inte ens omslaget är klart. De kanske byter omslag på boxen"
Vet inte om det är sant eller inte, men isf så kanske omslaget ändras.
Alltså, det är ju perfekt att köpa på sig massa boxar och sen ge bort i julklapp, ska jag göra, alla får en kent-box!
inget.
Nu borde man väl kunna rippa V&A direkt till datorn och mp3? Är ju sånt där skydd på den annars... vore bra!![]()
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Skulle som helst av allt villa lägga ner att snacka om hela grejen över denhär boxtråden, och i största allmänhet.
Men nu måste jag bara säga att jo visst skjuts det mycket folk dagligen världen över, dock skjuts det inte så ofta på skolor i mitt, som jag uppfattat det tills nu, trygga hemland.. Att då komma och påstå att det är befängt att assosiera en bil på ett vapen som avfyras till en händelse som ärligt fick mej att känna obehag, är lite av en onödig kommentar.
Hade faktiskt bilden som bakgrundsbild på telefonen innan, böt rätt snabbt efter tisdagen dock..
Verkligen.
Och jag tycker inte vi ska censurera/anpassa oss efter sådana enskilda händelser. Tvärtom, allt vi kan presentera som ger det hela någon slags diskussion om varför det händer är bra.
Därmed inte sagt att pistolen på omslaget ifråga gör det, men man kan ju hoppas.
Vad representerar vapen och vad har de för eventuell koppling till sammanhanget kent och resten av vad det presenterar - Du vet nog vad jag menar... I kärlek och krig och allt det där...
Göm nu inte undan chansen till sådana diskussioner. Blunda inte för någon slags verklighet.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Tänk dej att din flickvän lämnat dej, och du ser en bild på ett hjärta som gått i tu, hjärtat i fråga har inget med din flickvän att göra, men din hjärna säger endå bara "helvete också".. För tredje gången vill jag absolut inte att någon ens tänker på att byta omslag, mitt huvud bara gör en ofrivillig assosiation till något skrämmande när jag nu ser bilden.
Ni kan ju gå in på finska skräpen och försöka påstå annat, om ni törs..
"Vi är väldigt stolta över att kunna presentera en halvtidssummering av vår så kallade historia i den här boxen".
Nice, 7 album till.
Någon som vet om det finns nån begränsad upplaga av denna boxen eller om det finns obegränsat som vanliga album? Frågan är ju om man ska boka nu eller lugnt kan vänta?
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson