Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
Jo det har jag inte sagt något om, men förslag som funnits upp att kent måste byta omslag är fortfarande absurda.
Precis som jag skulle tycker att jag inte skulle behöva "skyddas" mot något hjärta.
Associationen finns där, gör något av den, istället för att förinta den.
Varför skulle jag göra det?Ni kan ju gå in på finska skräpen och försöka påstå annat, om ni törs..
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Haha, kent verkar alltid ha samma tur med lanseringar. Precis som en annan sa så kom ju dojd vid tsunami-tiden och folk ville att de skulle byta titel, nu kommer denna vid finlandshändelsen.
Killarna få ju börja planera bättre.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Ja, sju album till. Lika många singlar. Lika många albumspår. Lika många konserter. Lika många år.
Lika mycket tröjor, pins, handdukar och vattenflaskor åt folket. Fifty-fifty. Varken mer eller mindre. Ok?
För att besvara din fråga. Det verkar inte vara någon begränsad / limiterad upplaga, enligt flera butiker.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Vore ju fint om man kunde köpa den digitalt på ginza eller iTunes och då välja vilka man ville köpa osv.
Men man vill ju förstås ha Jockes teckningar, bilderna och intervjun.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Glääääääns över sjööööö o straaaand...
-Ni kan ju inte bete er!"
"-Jooooooooo!"
(5 sekunder senare...) "-Aaaaahhhhhhh"