skojade juu
skojade juu
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Ännu är det vinter
och den stora vita björnen ligger kvar
den har lagt sig över asfalten och husen
Jag hoppas att den inte ger sig av
Så vi kan ligga kvar
Ännu är det vinter
och den stora vita björnen ligger kvar
den har lagt sig över asfalten och husen
Jag hoppas att den inte ger sig av
Så vi kan ligga kvar
Jag hoppas på att dom går in i studion tidigt nästa år, sen kommer det ett vinteralbum i november/december 2009 nästa år alltså.
Det vore nice, och absolut inte orealistiskt.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Fortfarande ingen info om det är remasterade eller dom vanliga versionerna?
Nei, glem det. :-) Jeg kjenner mer at Kent virkelig er inne på noe stort. Vi får kanskje ikke et nytt album på en stund, men det vil i så fall bare være et pluss. Kent må hente seg inn igjen for å få ny inspirasjon til nytt materiale. Og hvis dere studerer "Tillbaka till samtiden" nøye så har dere allerede svaret der. Det ligger allerede noe veldig spennende der, hvis dere leser mellom linjene og hører på musikken bak musikken so to speak.
Men om det blir noe av det, gjenstår å se. Jeg velger å leve i nuet og fokusere på at i dag er fortsatt Kent et band og det synes jeg er fint. I morgen kan alt se annerledes ut, men det tar jeg i morgen.
Og jeg har akkurat bestilt samleboksen, selv om jeg har alle cdene fra før, unntatt bonuslåtene da. Og for 399 NOK, som jeg må betale inkl. porto, får jeg "Håll ditt huvud högt" som er verdt hele prisen. :-)
Løp og kjøp, folkens! Det skulle ikke forundre meg om deres cder som mine begynner å bli ripete og klare for utskiftning og slutt nå med den der nedlastningen av Mp3-filer. For et urdårlig musikkformat. Ikke engang halve musikken er jo med. ;-)
Julekvelden kommer virkelig tidlig i år! Jeg gleder meg sinnsykt til denne samleboksen. Det blir som å høre alt på nytt og er det en cd du ikke liker, så kan du jo gi den bort. Bedre å gi bort Kent enn noe annet skit som ingen vil ha likevel. :-D
Get your comb out of there
combin' out my hair
I'm not like other girls
You can't straighten my curls
alltså jag fattar inte norska alls. är det något fel på mig?
Jag är halvnorsk, vill du ha översättning?