Fan, upptäckte precis att jag inte är hemma den 29 Oktober!
Jäkla höstlov!
Får be någon annan köpa den åt mig isf...
Aja, jag är GLAD iaf!
Fan, upptäckte precis att jag inte är hemma den 29 Oktober!
Jäkla höstlov!
Får be någon annan köpa den åt mig isf...
Aja, jag är GLAD iaf!
Jag är glaaaaaaad! Undrar om mitt hus kommer vara lika glatt när jag väljer att köpa boxen istället för nya fönster?
Jag vill(e) vara intellektuell
Berest, belevad äckligt ung
Alltså, vet inte hur glad jag är.
B-sidesamlingen, som gärna hade fått matats ut med b-sidorna som släppts efter den, tillsamans med demosarna och liveinspelningen är väl det som är "nytt" för mig.
Det blir väl boken som blir intressant att läsa, bilderna som kommer ta upp min tid.
Det som gör mig allra gladast var "halvtidssumering", ett tecken på att de inte alls lägger ner nu. Bara att invänta nästa album med singlar och fler b-sidor då
HALVTIDSSUMMERING!
Jag vill(e) vara intellektuell
Berest, belevad äckligt ung
Tjohooo!! Göööööött!!
Herregud vad underbart! Nu vill jag veta vad den kommer KOSTA, haha :P
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Undrar hur den kommer att se ut, menar pistolbilden borde ju vara på ovansidan eller framsidan tex.
Sen är den kanske helt svart på de andra sidorna?
Ska bli kul att se.
When you can live forever, what do you live for?
Och vad hände med engelska plattor? men tråkigt att det inte är nån dvd med t ex så nära kan ingen gå eller musikvideos. hoppas det kommer bli skitbra!
Let the seasons begin - take the big king down
fast dokumentären är ju så föråldrad nu, hade ju isåfall varit roligare med en slags ihopklippning av stjärnorna i psykbunkern och kanske lite bonusgrejer där. tycker jag.
men jag är nöjd som det är med det som kommer i så saknar inget.
When you can live forever, what do you live for?
okej, det här blir bra och nu vet man vad man ska lägga alla sina sparpengar på då antar jag -__-' synd bara att man redan har alla skivor, fast okej det har väl de flesta och det skadar ju inte med lite dubletter, så okej, JAG ÄR GLAD
Halvtidssummering, det måste ju betyda att kent har 17 år kvar att ge. Låter kanon för mig.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
ååååååh gud vad bra helt underbart fast jag får redan pengaångest haha =(