jag har 4 ex av v&a
OT men ändå haha
jag har 4 ex av v&a
OT men ändå haha
When you can live forever, what do you live for?
Fattar ni hur stort det är att Håll Ditt Huvud Högt kommer i en liveversion.
kentarna är ju inte direkt kända för att släppa livematerial till höger och vänster.
Extra glad är jag naturligtvis över att det är Tuna-versionen. Det var en av sommarens höjdpunkter. Nu får man den på skiva som ett fint minne dessutom.
Lite sorgligt att tänka såhär men det känns lite som att kent håller på att runda av hela sin karriär. Som om de kommer släppa denna boxen, sedan kanske släppa ett album till och därefter lägga av.
Inget man hoppas på men.
Sedan kommer det säkert bli så att de blir tyst om kent i sisådär 10-20 år och sedan kör en exklusiv återföreningsturné .. där publiken enbart är fyllt av vuxna (vi). Burr.. vilken tanke ^^
Men ja, kom lite av ämnet där. Jag tycker box idén är grym. Kan knappt bärja mig att få höra de outgivna spåren samt höra 'håll ditt huvud högt' i stereon istället via ett brusande youtubeklipp.
Ja, de tankarna kan man ju lägga ner nu. Att de skulle lägga av efter det här, alltså. Det står ju klart och tydligt att det är en halvtidssumering, bandet verkar ha sitt på det torra liksom. Efter det här får vi väl se fram emot nästa skiva, med nya singlar och nya b-sidor. Men framförallt nya konserter därefter
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Jockes påhitt säkert.
Menar tvnerver, nattgarage, treveckorslakan?
When you can live forever, what do you live for?
Jo, skivorna lär inte gå på för så mycket framöver om man försöker sälja dem begagnat.
Fast det är ju inte bandets problem...