Oj, vad jag blev glad nu! Det är ju helt fantastisk!! Det har man ju inte ens vågat drömma om... och vilket fint pressmeddelandet. Jag är hemskt glad nu, det är ju bättre än jul!! Vintern är räddad.
kej lyssna på veronica nu hon är klok
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Fan vad grymt!
Jag älskar boxar därför känns det här lite som boxarnas box.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
one november, spawned a monster in the shape of this child
jamen serriöst. Vad annat ska man bli då?
Jag fattar inte hur folk tänker när deras favoritband ska släppa en jättefin sak. Troligen för att vara snälla och så kommer folk och säger att det är snålt och dåligt..
Det är synd att det ska behöva vara så. Kan liksom inte vara så kul för kent, de är troligen rätt uppspelta och glada över att de har gjort boxen, det är nog jävla mycket arbete bakom, sen kommer några och klagar..
Ett klagomål slår ut 500 posetiva saker..
Ni får väl sura och vara besvikna om ni vill, men ni kan ju tänka på att ni säkert sårar några som nu gett er 13 år av sina liv.
Skäms!
så rätt veronica
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
Det är i alla fall kul att se vilket liv det blir på forumet av en sån här box.
Och sen kan man ju bara se fram emot att få veta vad exakt som kommer att finnas på de tio skivorna ... Ska bli riktigt spännande!
Vore coolt om B-sidorna till varje skiva återfanns i slutet på varje original-album ... Fatta vad bra D&JD skulle bli då!? Weeha! Då måste jag också köpa boxen!
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
trist att man måste köpa alla skivorna en gång till för att få den skivan på den här samlingen man verkligen vill åt.
Personligen har jag ingen lust av att ha två ex. av v&a.
Så innan någon hinner skriva ett trött "MEN KÖP DEN INTE DÅ" så kan jag redan nu meddela att jag inte tänker göra det.
And they all go hand in hand through their parklife