Där ser man... Gissar att dom då kanske inte spelade in vissa mellanspel eller bryggor eller nåt solo kanske.
Där ser man... Gissar att dom då kanske inte spelade in vissa mellanspel eller bryggor eller nåt solo kanske.
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Ska köpa den jag, började spara pengar för en månad sen för jag kände på mig att snart kommer något nytt
vi drömmer nog alltid om saker vi glömt
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Betyder det här slutet på kent?
Alla band som slutar brukar ge ut en samling som avslutning!
Någon som vet nått?
Edit: Wups.. fel tråd
Senast redigerat av frågg den 2008-09-23 klockan 15:58.
Ska lätt köpa boxen!
Spelar la ingen roll om ja redan har alla skivorna, man får ju massa andra grejer också!
ah först blev jag irriterad för att man måste köpa alla skivor en gång till men å andra så är det alltid bra med dubbla om nån skulle gå sönder xD sen så har jag ju inte ännu köpt TTS i vanligt format har bara vinyl och limiterade upplagan och sen allt det anda som kommer med får mej bara att bli så där super lycklig, woho det här blir min julklapp till mej självt och dessutom så är 400 inte så mycket med tanke på att man lagt ut betydligt mer på konserer, affischer och annat (plus att alla skivor var och en för sig kostade över 100 lappen när man köpte dem eller ja i alla fall de de 3 senaste som jag köpte vid release datumen) woho säger jag bara
"Tack till alla er som lyssnat, köpt skivorna och besökt konserterna"
Låter som ett farväl i mina öron (paranoid?)