va? nej haha nu missförstod du mig nog inte jag menade inte att vara elak. det gör jag oftast inte alls faktiskt
va? nej haha nu missförstod du mig nog inte jag menade inte att vara elak. det gör jag oftast inte alls faktiskt
Har hört att Jånna är väldigt elak och slåss också... ; )
ah det var mer menat som ett sånt här skämt du vet än en spydig kommentar ;]
haha ja eller hur, vad är det här???
okej nu ska jag i alla fall berätta om boxen som finns och inte om någon som inte finns
plus:
den var väldigt fin
dom gamla demolåtarna lät mycket bättre än jag väntat mig, man hör ju iaf vad jocke sjunger i dom nu haha
dom övriga demolåtarna lät också mycket bättre än jag väntat mig
boken var väldigt underhållande, bra att du bjuder på sig själva lite, kul att dom kommenterat bilderna
minus:
locket är svårt att få av känns som att jag ska ha sönder alltihop när jag försöker
fast... ah det var mest för att det skulle vara ett minus över huvud taget
det blir säkert lättare att få av med tiden också!
FANTASTISK
jättefin box, och jättebra extramaterial.
jag är så glad att jag köpte den, tack kent!!
Signatur.
Kom upp alldeles nyss.
http://se.youtube.com/watch?v=_P40LUOQb8o
Säger ju det, demoversionen av Din skugga, demoversionen av Socker & Håll ditt huvud live i tuna är boxens toppar, musikmässigt.
Definitivt.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Ja, nu är jag kanske lite sent ute men boxen (som på tal om ingenting kostade 50 € här) gick jag och köpte igår, den är väldigt, väldigt fin. Lite mindre än jag tänkte mej, otroligt att allt det där fina får plats. Boken hör nog endå till det bästa med hela lådan, satt på ett cafe på en kopp och var tvungen att skratta högt, det var underhållande läsning. Angående de personliga bilderna måste jag säga att det nog är något av det gräsligaste från de gräsligaste 90-tals fotoalbumen, liksom in a good way Jocke och Harri på 'Tv-spel i Galaxy ´97' bilden asså! ^^
Ska ta tillfället i akt att tacka för alla de finfina omslagen, bonusspåren och särskilt de fula bilderna, ni är bäst, tack kent!