Det finaste i hela boxen är texten i början av boken! Och alla söta bilder.
Det finaste i hela boxen är texten i början av boken! Och alla söta bilder.
När ska jag lära mig att ingen är hel
att allt är mer eller mindre trasigt
http://www.soundcloud.se/snow-drop
Jag sitter här och njuter av Hjärta & Smärta. Vilken super-EP den har blivit med det fantastiska extraspåret. Månadens erbjudande och Nålens öga efter varandra. Kan man avsluta en skiva bättre?
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
så underbart att ljudet på the hjärta och smärta är bättre. <3
When you can live forever, what do you live for?
Och jag tänkte samma sak om DOJD, vilket album med b-sidorna! Så gillade jag också Kent med extra materialet,faktiskt! Men Socker var en besvikelse, Love Undone däremot väldigt fin. Vilket kap denna box är![]()
Hej alla!
Jag skulle vilja fråga er om cd-skivor i den här boxen finns i digipack eller bara i kartonga 'kuvert'?
Jag vet inte om jag ska beställa boxen (jag kommer från Polen) för det ser konstigt ut på bilderna som en av er bifogade på forumet.
Tack,
Marek
Ja, D&JD är ju en helt makalös skiva nu. Som om den inte var helt gudomlig redan innan så tillkommer världens bästa B-sida (M) och tre andra högkvalitativa spår. Weeha!![]()
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
jag har alldrig direkt gillat socker förut, men nu med "extra" verserna blir låten helt underbar, i love it![]()
det är vi som är Norrköping
häh
opiskelen suomen kieltä ja kulttuuria Varsovan yliopistossa, siksi mun täytyy osata suomea (vaikka vielä ei puhekieltä)
Mutta luulen, että se ei ole kivaa muista jäsenistä lukea suomea ruotsinkielisella foorumilla. Voimme ehkä lopettaa nyt... ;(
Kiitos vielä kerran!
m.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Det sämsta med boxen är att kopieringsskyddet är alldeles för "o-hi-tech" om ni förstår vad jag menar.
När jag ska spela upp skivorna i bilen (där man även kan spela mp3) så läses det av som en "dator" och det blir "cd error".
Jag antar att det är så det ligger till, någon annan som råkat ut för samma sak?
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost