Berlin, berlin,berlin <3 Jag blev kär!
Nästa tripp blir till London, är så pepp. Har velat det i så många många år. Har ni några Londontips så ge mig?!![]()
Berlin, berlin,berlin <3 Jag blev kär!
Nästa tripp blir till London, är så pepp. Har velat det i så många många år. Har ni några Londontips så ge mig?!![]()
Jag ska till Köpenhamn strax och vet ingenting om staden. Någon som har tips på saker att göra?
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Peace & Love. Och vi skall bo hos min kompis som flyttade upp till Falun i januari.
Precis bredvid centralstationen (vid Istedgade, den mytomspunna porrgatan) finns det en pub som heter jernbane cafeen. Dit skall du gå och beställa deras egna öl (minns inte vad den heter men jag tror det är något med siffran 7) som man får i speciella glas som man får lov att ta med sig hem. God öl och fina glas.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Dagen efter att skolan slutar ska jag och min kille åka till London. Efter ett par dagar där tar vi tåget över till Paris. Kommer att bli en så himla bra resa! I London ska vi besöka Leavesden studios där de spelat in Harry Potter-filmerna och gå runt och titta där (jag är en stor Harry Potter-nörd om man säger så, haha). Och sen har jag saknat Paris så himla mycket sedan vi var där för två år sedan. Är så pepp, snart bara en månad kvar!
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Snart åker jag och far min till Isola minsann!![]()
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
Danmarksälskare där ...
Känns lite knäppt att jag ska till New York den här månaden och skulle ha föredragit om så inte varit fallet.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Det är via jobb men ska hinna se lite av staden ändå. Ogillar långa resor på kort tid.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\