Ja, det är väl bara att tacka Reina för den här poängen.
Börjar kännas som 09/10 all over again.
Ja, det är väl bara att tacka Reina för den här poängen.
Börjar kännas som 09/10 all over again.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Reina har inte gjort en dålig match på över ett år.
Han spelar alltid sin bästa fotboll och för det är jag tacksam.
Meireles gjorde ett kanon byte, fattar inte varför han inte fick starta.
Och varför spelar vi med Lucas OCH Poulsen?
Obegripligt.
Sen såg det ut som det har gjort i Liverpool det senaste året.
Ingen vilja, inga löpningar, då blir det väldigt tafatt och tråkig fotboll.
I morgon är det dags igen! Får vi uppleva detta igen?: http://www.youtube.com/watch?v=neqya...eature=related (hittade inget bra klipp utan musik)
Nja, det är väl tveksamt men mot United brukar Pool ha en förmåga att överträffa sig själva.
Så nära men ändå så långt borta. United vinner rättvist, det är bara att konstatera. Surt ändå när vi kommer tillbaka tack vare guden Gerrard.
Blir så irriterad när vissa inte tar jobbet fullt ut i markeringen. Och hur i helvete kan Konchesky undgå att stå på rätt ställe vid första målet? Har du första stolpen så har du första stolpen. Du FÅR INTE lämna en lucka där. Tycker så synd om Reina (en av världens bästa målvakter just nu) som får lida över folks lathet.
Dags att ställa Carragher åt sidan? Jag må älska honom för hans hjärta och allt han har gjort för klubben, men han hänger inte med längre. Han vinner inte nickduellerna. Han är helt enkelt inte tillräckligt bra längre.
Jag håller med dig David.
Och jag har faktiskt tänkt att vi kanske ska sluta med att låta Carra vara ordinarie i truppen.
Det var en högst märklig match igår.
Högst märklig..
Det här börjar bli tröttsamt. Och pinsamt.
Så som liverpool spela fotboll dom fem första var helt magiska.
Men sen var vi kassa tills Poulsen gick av (eller tills Ngog kom in beroende på hur man ser på det) då börja det hända grejer.
Sen så i dagsläget så är Ngog bättre än Torres.
Kör en klassisk 4-4-2 men Ngog lite släpande bakom Torres och Gerrard och Meireles på innermitten.
Poulsen ska sitta på bänken tills vi behöver en defensivmittfältare och Lucas ska vara bakom Poulsen.
Meireles är ju helt lysande och han kan spela defensiv och offensiv vilket är himmelriket och respektive helvete för en motståndare.
Reina
Johnsson Skrtl Agger Konchesky
Babel Gerrard Meireles Kuyt
Torres Ngog
Klart och betart!
Underläge mot Blackpool efter första halvlek. Det är för fan pinsamt.
http://foto.stilren.se - portfolio
Avgå. Avgå alla.
Fast andra halvlek såg faktiskt rätt okej ut helt spelmässigt.
Men detta ska vara 3 poäng alla dagar i veckan.
Roy får fan ta sig i kragen och göra ett mirakel nu.
Spelmässigt bra eller inte. Det är Blackpool på hemmaplan vi möter. Fucking Blackpool på fucking hemmaplan.
Och nu kom en av Torres alla obligatoriska skador. Men det kvittar väl egentligen så medioker han har varit på sistone.