Sidan 9 av 39 FörstaFörsta 12345678910111213141516171819 ... SistaSista
Resultat 121 till 135 av 575

Ämne: Liverpool FC

Erfaren medlem bcqs avatar
    Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Reina

Glen Carra Agger Insua

Maxi Mascherano Gerrad Babel

Pacheco Torres

Väga bänka Kuyt jävel.

Standard

Citat Ursprungligen postat av bcq Visa inlägg
    Vi har inga vassa yttrar, vi har en vass anfallare, mittfältet sviker oss mer än ofta.
    Ärligt talat.
    Sälj Benny, Aurelio (som ändå bara är skadad), Riera och Lucas och köp in någon som faktiskt är farlig.
    Jag var riktigt jävla förbannad på Benny denna match, den killen kan ju för fan bara spela i sidled!
    Aurelios kontrakt går ju ut efter denna säsong, så någon försäljning lär det inte bli. Benayoun tycker jag varit en av få som kommit undan med godkänt betyg den här säsongen. Riera och Lucas är hyfsade spelare, men håller inte måttet för ett lag som Liverpool.
    Ett stort problem är att Rafa sålt flera spelare dom senaste åren som vi verkligen skulle behöva just nu. Tänker blandannat på Bellamy, Sissoko, Kewell, Riise och Crouch.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Spökliktvit Visa inlägg
    Aurelios kontrakt går ju ut efter denna säsong, så någon försäljning lär det inte bli. Benayoun tycker jag varit en av få som kommit undan med godkänt betyg den här säsongen. Riera och Lucas är hyfsade spelare, men håller inte måttet för ett lag som Liverpool.
    Ett stort problem är att Rafa sålt flera spelare dom senaste åren som vi verkligen skulle behöva just nu. Tänker blandannat på Bellamy, Sissoko, Kewell, Riise och Crouch.
    Jag saknar ingen, den enda jag saknar är Alonso.
    Men alltså om alla har en bra dag och spelar sitt bästa spel så slår vi dom flesta lagen i världen.
    Men om tex Gerrard har en dålig dag så lider hela laget, det är det som jag tycker är det jobbiga.
    Varför inte sälja Gerrard?
    Han verkar ju inte ens vara sugen på att spela fotboll, som om han får betalt för att spela dåligt.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Gerrard ska absolut inte säljas. Visst han har ingen bra säsong, men vem fan har det? Gerrard är i sina bästa stunder en av världens bästa, att sälja honom vore självmord.

Problemet är ju precis som Spökliktvit poängterar det faktum att vi sålt många spelare som absolut hade gjort det bättre än flera i dagens trupp. En sådan som Crouch hade varit nyttig att ha med tanke på att Torres har obligatoriska skadefrånvaror varje säsong som inte sträcker sig över en vecka om man säger så. Ngog gör så gott han kan där uppe och visst finns det en potential men jag tycker inte riktigt att han räcker till.

Vad Lucas ens har i klubben att göra kommer jag aldrig begripa. Jag ser gärna att han säljs men det kommer inte bli några större summor i så fall och så som han uppträder vet jag inte om det finns någon klubb som vill ha honom?

Största förlusten är tveklöst Alonso. Visst, vi fick mycket pengar som kanske behövdes i en tunn plånbok, men det känns så jävla ovärt.

Riise saknar jag också. Knappast någon av världens bästa ytterbackar/yttermittfältare men han har en inställning och vilja som så många saknar i laget. Han var mer värdefull än vad folk egentligen förstår.
    "Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Skulden på 250 miljoner pund gör ju saker och ting inte lättare.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Skulden på 250 miljoner pund gör ju saker och ting inte lättare.
    Nej, precis. Man blev ju så illa tvungna att sälja Alonso, men skiter man i det ekonomiska och ser det sportsliga känns det så fruktansvärt ovärt.
    "Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Om barca skulle ge ett bud på 80 miljoner pund för Torres så skulle nog ägarna fundera på att sälja honom?

Standard

Jag saknar ingen, den enda jag saknar är Alonso.
    Men alltså om alla har en bra dag och spelar sitt bästa spel så slår vi dom flesta lagen i världen.
    Men om tex Gerrard har en dålig dag så lider hela laget, det är det som jag tycker är det jobbiga.
    Varför inte sälja Gerrard?
    Han verkar ju inte ens vara sugen på att spela fotboll, som om han får betalt för att spela dåligt.
    Att sälja en av klubbens största spelare genom tiderna bara för att han gör en halvdan säsong skulle vara idiotiskt. Tror varken man kommer sälja Torres eller Gerrard, trots skulderna. Förhoppningsvis blir det något av alla dessa rykten om uppköp, annars ser det onekligen mörkt ut.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Men nu glömmer du att Gilette och Hicks är fan helt jävla dumma i huvudet.
    Men får man ett monster bud på någon av dom så skulle dom överväga att sälja, det är jag övertygad om.

Standard

Men nu glömmer du att Gilette och Hicks är fan helt jävla dumma i huvudet.
    Men får man ett monster bud på någon av dom så skulle dom överväga att sälja, det är jag övertygad om.
    Jo, förvisso. Både Gerrard och Torres har ju deklarerat att de inte tänker lämna klubben, men visst om ett astronomiskt bud skulle komma blir det väl tyvärr svårt att tacka nej.
    Bara att hoppas att amerikanarna lämnar klubben så fort som möjligt. Dom lär ju veta att dom är oönskade av fansen iaf. http://img251.imageshack.us/img251/6720/albertz.jpg
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Spökliktvit Visa inlägg
    Jo, förvisso. Både Gerrard och Torres har ju deklarerat att de inte tänker lämna klubben, men visst om ett astronomiskt bud skulle komma blir det väl tyvärr svårt att tacka nej.
    Bara att hoppas att amerikanarna lämnar klubben så fort som möjligt. Dom lär ju veta att dom är oönskade av fansen iaf. http://img251.imageshack.us/img251/6720/albertz.jpg
    Dom har demonstrerat utanför Anfield före varje match denna säsongen iaf och inne på Anfield så Gilette och Hicks är medvetna om vad SOS och alla andra supportrar tycker om dom så jag tycker fan att dom borde göra någonting åt saken.
    Var det inte en Indisk oljeshejk som var intresserad, men dom vägra sälja för att dom tyckte det var ett under bud av klubben, eller så var det bara ett ryckte.

Standard

Dom har demonstrerat utanför Anfield före varje match denna säsongen iaf och inne på Anfield så Gilette och Hicks är medvetna om vad SOS och alla andra supportrar tycker om dom så jag tycker fan att dom borde göra någonting åt saken.
    Var det inte en Indisk oljeshejk som var intresserad, men dom vägra sälja för att dom tyckte det var ett under bud av klubben, eller så var det bara ett ryckte.
    Jo, det var väl han som var sjunde rikast i världen eller nåt. Har väl varit ett par andra oljemiljardärer som det också ryktats om. Nu senast var det ju Citys ägare. Frågan är väl hur mycket substans det finns i dessa rykten. Personligen känner jag mig lite delad i frågan. Amerikanarna ska bort, inget mer med det, men vill verkligen inte bli nåt nytt Chelsea eller City.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Tja.. Vi får se hur det blir efter sommaren.
    Om Benitez sitter kvar, om jänkarna säljer.
    Det blir en jobbig väntan.

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Ny match idag.
    Hur kommer den se ut tror ni?
    Kommer De Mäktiga Röda att ha lyckats med att ryckt upp sig efter Wigan matchen?

Erfaren medlem Flaskbottnadgaphalss avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Om Liverpool spelar som mot Wigan är de körda. För övrigt tror jag Beintez kommer lämna Liverpool ganska snart.
    Utan tvivel är man inte riktigt klok

Sidan 9 av 39 FörstaFörsta 12345678910111213141516171819 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •