Idag spelas säsongens kanske viktigaste match. Hemma på Anfield ska vi vända på 0-1 underläget. Mitt tips är 2-0 efter mål av Gerrard och Babel.
Idag spelas säsongens kanske viktigaste match. Hemma på Anfield ska vi vända på 0-1 underläget. Mitt tips är 2-0 efter mål av Gerrard och Babel.
Spöklikt vit
i solskens dis
Nyss kom startelvan för båda lagen som spelar på Anfield ikväll. Noterbart är att Kuyt testades sent och det konstaterades att han kunde delta.
Den stora frågan bland supportrarna under veckan har varit om Aquilani eller Lucas startar. Nu kom svaret, båda startar på mittfältet. Mascherano kliver ner som högerback och Johnson tar hand om vänstersidan mest troligt. Så här ser kvällens lag ut.
Startelva:
Reina.
Mascherano, Carragher, Agger, Johnson,
Lucas, Gerrard,
Aquilani, Benayoun, Kuyt,
babel
Bänk: Cavalieri, Kyrgiakos, Ngog, Degen El Zhar, Ayala, Pacheco
Matchen startar klockan 21:00 och ni kan se den på TV4 Sport
Jag måste säga det att nu börjar det fan likna nått.
Jago postade väl efter Pools mål, skulle jag tro. Inlägget postades ju långt innan matchen ens var slut.![]()
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Ja.
Chelsea matchen.
Ska vi prata om den eller?
Det mesta talar för sig självt tycker jag.
Gerrard Gerrard Gerrard, Mr Captain Fantastic...
Man blir lite....gråtmild?
Ne, jag vet inte.
Men det är tragiskt på riktigt att se Liverpool spela fotboll iår.
Jag undrar hur nästa säsong kommer se ut.
Jag är både spänd och rädd.
Frågan är om man vågar så långt och säga om Liverpool är på väg ner?
Det vore en Tragedi, det beror väl på vilka dom nya ägarna blir.
Men jag vill inte heller bli som City, Chelsea, United och Arsenal.
Känns skönt att denna katastrofala säsong äntligen går mot sitt slut. Blir antagligen en sjundeplats, vilket är ett fruktansvärt nederlag. Är dock väldigt spänd på hur Silly Season artar sig. Senaste ryktet är att Joe Cole är på ingång. Hoppas verkligen inte att det stämmer.
Spöklikt vit
i solskens dis