Lucas är nog den mest otekniska brasilianske fotbollsspelaren som existerar.
Lucas är nog den mest otekniska brasilianske fotbollsspelaren som existerar.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Adress på bollarna, gubbar!
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Vilken jävla skit match.
Och vilket jävla piss mål vi släpper in.
Sjukt orättvis match.
Det ska egentligen stå 1-1 för Benny var fan inte Offside.
Jävla skit domare som vill synas lite!
Rafael Benitez väljer att starta med följande lag i dagens bortamatch mot Burnley på Turf Moor. Daniel Ayala, Alberto Aquilani, Ryan Babel och Maxi Rodriguez kommer in i startelvan.
Lucas, Yossi Benayoun, Sotirios Kyrgiakos och David Ngog lämnar samtliga startelvan. Alberto Aquilani som sagt får starta en match.
Startelvan:
Reina
Johnson Carragher Ayala Agger
Mascherano Aquilani
Maxi Babel Gerrard
Kuyt
Bänken: Cavalieri, Benayoun, Kyrgiakos, Lucas, Degen, El Zhar, Pacheco.
Matchen startar 16.00 och visas på Canal+ Sport 2, det är ingen utsatt kommentator på C+s hemsida, vilket med största sannolikhet betyder att det är engelska kommentatorer. För dig som inte har Canal +, kan se matchen via olika streams. Läs mer om det i vår streamingguide på startsidan. Domartrion består av huvuddomaren Martin Atkinson samt hans assisterande Robert Madley & David Richardson och till det är Andre Marinner fjärdedomare.
STREAMS: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?ma...52&part=sports
Senast redigerat av bcq den 2010-04-25 klockan 14:24.
I Burnleys förra hemmamatch låg de under med 3-0 efter en kvart, känns som det kan bli något liknande idag...
Utan tvivel är man inte riktigt klok
Äntligen en skön borta seger.
Underbart!
Skön seger, men det är så dags...
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
http://www.ynwa.se/index.php?subacti..._from=&ucat=1&
Fan vad gött ändå, då kanske Pacheco får chansen från start!
Men Kuyt som ALDRIG är skadad går och skadar sig nu, stålmannen, Kuyt är skadad.
Va fan?