Sidan 18 av 39 FörstaFörsta ... 8910111213141516171819202122232425262728 ... SistaSista
Resultat 256 till 270 av 575

Ämne: Liverpool FC

Erfaren medlem bcqs avatar
    Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Jag instämmer.

Joe Cole får gärna komma, det gör inte mig någonting.

Dock är jag nyfiken på vad som kommer hända med Rafa, kommer han dra till Juventus?
    Han blev ju erbjuden 3 miljarder på 3 år eller vad det var, hyffsad budget att röra sig på.

Men jag vet inte vad jag ska tro längre, jag läser så mycket skit så jag vet inte vad jag ska tro längre.

Standard

Ja, om all skit stämde skulle inte många spelare vara kvar vid det här laget. Läste nånstans att Rafa har fått måndag som deadline av Juve. Personligen vill jag inte ha kvar Rafa, men frågan är hur många spelare som kommer lämna om han går.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Spökliktvit Visa inlägg
    Ja, om all skit stämde skulle inte många spelare vara kvar vid det här laget. Läste nånstans att Rafa har fått måndag som deadline av Juve. Personligen vill jag inte ha kvar Rafa, men frågan är hur många spelare som kommer lämna om han går.
    Som spelare så tycker att man inte kan resonera så att man kickar tränaren då sticker jag.
    Men jag vet inte.

Mitt stora frågetecken denna säsong har varit Gerrard han har varit totalt genom rutten denna säsong.
    Visst han har väl vart grym stund tals men han har ju haft en jämn säsong direkt.
    Tror att på planen så är det Gerrard som har vart det största problemet.

Standard

Citat Ursprungligen postat av bcq Visa inlägg
    Som spelare så tycker att man inte kan resonera så att man kickar tränaren då sticker jag.
    Men jag vet inte.

Mitt stora frågetecken denna säsong har varit Gerrard han har varit totalt genom rutten denna säsong.
    Visst han har väl vart grym stund tals men han har ju haft en jämn säsong direkt.
    Tror att på planen så är det Gerrard som har vart det största problemet.
    Nej, inte jag heller, men Rafa har ju ändå tagit dit alla spelare utom Gerrard och Carra, så man kan ju tro att många har stort förtroende för honom.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Nej, inte jag heller, men Rafa har ju ändå tagit dit alla spelare utom Gerrard och Carra, så man kan ju tro att många har stort förtroende för honom.
    Jo, det har du rätt i.
    Men Torres och Pepe har ju hjärta för klubben.
    Pepa om någon.

Standard

Jo, det har du rätt i.
    Men Torres och Pepe har ju hjärta för klubben.
    Pepa om någon.
    Javisst, men samtidigt har ju Torres gjort en del utlåtanden på sistone som får det att låta som att han skulle kunna komma att lämna klubben. Tror dock att han stannar minst en säsong till.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Javisst, men samtidigt har ju Torres gjort en del utlåtanden på sistone som får det att låta som att han skulle kunna komma att lämna klubben. Tror dock att han stannar minst en säsong till.
    Det har du rätt i.
    Men jag tror att han stannar, går det åt helvete igen så lämnar han garanterat.
    Men jag blev faktiskt väldigt skraj när han börja gnälla om det hårda fysiska spelet i Premier League.

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Väl skrivet.
    Svårt att säga vilka som är mest ansvariga för den gångna säsongens misslyckande, amerikanarna eller Rafa.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Väl skrivet.
    Svårt att säga vilka som är mest ansvariga för den gångna säsongens misslyckande, amerikanarna eller Rafa.
    Jag tror faktiskt att huvudproblemet är ägarna, hicks och gilette som har smittat av sig till allt och alla.
    Dom har ju bråkat och ljugit, rafa känner sig inte riktigt säker, som kanske har lett till att han har gjort en del dumma beslut som sedan har kommit till spelarna som inte har spelat på topp.

Standard

På tal om annat så läser jag Fowlers självbiografi nu, väldigt intressant läsning!
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Vart kan man hitta den?

Standard

Vart kan man hitta den?
    Vet faktiskt inte vart man kan få tag på den här i Sverige. Jag köpte den i Glasgow i en box med 5 andra fotbollsbiografier för 1 pund.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Vet faktiskt inte vart man kan få tag på den här i Sverige. Jag köpte den i Glasgow i en box med 5 andra fotbollsbiografier för 1 pund.
    Det är vad jag kallar klipp!

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Nu ska fan Rafael Benitez bort.
    Chelsea matchen var fan droppen.

Sidan 18 av 39 FörstaFörsta ... 8910111213141516171819202122232425262728 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •