Tack för skivan, kent
Förlåt, för att jag var skeptisk!
Just nu känns Berlin och Columbus bäst!
Tack för skivan, kent
Förlåt, för att jag var skeptisk!
Just nu känns Berlin och Columbus bäst!
Tack så mycket för en riktigt bra skiva, kent!
Tack för allt och lite till! Ja, speciellt tack för det lilla extra.
It's like we weren't made for this world
though I wouldn't really want to meet someone who was
Säger också tack som fan! Grym skiva, Columbus och Ensammast i Sverige är fan helt magiska.
Tack....För att man får vara lycklig igen...för att man får känns den där känslan igen..för att ni fortsätter göra den bästa fucking musiken som någonsin gjorts!!!!!!!!!!!!!!!
\"Det är vackert ibland\"
Sitter här tårögd och bara lyssnar... det här är så stort... och så bra... TACK KENT...
första gången jag lyssnade tyckte jag att den lät konstigt, men nu efter några lyssningar är den riktigt bra![]()
Tack som fan! Äntligen något nytt att lyssna på i höstmörkret.
This is what it feels like.
Tack som fan, inte en svag låt, nu längtar man bara mer efter turnén.
Helt fantasktiskt!
Tack som fan!
Ses på pet sounds![]()
Älska cdon!
5 dagar i förväg, love it!
Tack Kent! Den som väntar på nåt gott....
när jag först hörde ingenting trodde jag väl aldrig att jag skulle instämma i tackkören och jag har fortfarande svårt för det depe...jag menar synhtiga soundet. men det finns ett par jävligt bra låtar med oerhört vackra melodier, jocke och martin har gjort en oerhört stark insats. och vissa av de elektroniska ljuden bara älskar jag, basgångarna som har en liten touch av ett skitigt brummande som på elefanter och vid din sida är underbara. melodin på columbus är jävligt vacker och ensammast i sverige likaså. känns fifty fifty mellan spåren som är jävligt bra och de som är svårare att ta till sig. soundet lär man väl sig tycka om med tiden, det viktiga är melodierna och att kent vara rockbandskent på turnén (om det blir som i kph) så jag säger tack. tack för en bra platta som man till slut väl kommer kunna ta till sig helt och hållet. och tack för att kent och hagnesta hill är så oerhört jävla bra också...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"