Tack Kent! Nu måste jag vänta för skivan via posten. Men jag är fortfarande spännande iaf.
Tack Kent! Nu måste jag vänta för skivan via posten. Men jag är fortfarande spännande iaf.
Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttisju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai.
Det är för band som er som man köper skivor istället för att ladda ner dem. skivan är gudomligt bra, bra jobbat gubbar, vill se ett j*vla ös i göteborg nu med så har ni grejat min vinter!
tack
Anton en kent låt som om man förkortar den bli NDBPM.... "när döden bombar på månen?"
Tack som fan ! Många låtar e helt underbara
"Ge mig en vinterdrog"
Jag tycker det är grymt kul att bandet vågar testa lite nya grejer och samtidigt behålla den härliga Kent-känslan. Bra jobbat!
att dom lyckas igen. tack för ännu en bra skiva. jag lyssnar och gråter, hur kan musik bli så stark och vackaert ?
en fråga bara varför släpptes den förtidigt ?
någon som vet.
sviken, besvinken och förstörd.
Just det; fina frackar! Trevligt att ni klär upp er inför releasen...
Tack killar för att ni förgyller min vardag med er musik!
...Svarta tysta tårar...
Tack själva.
Det brukar ju vara "hela havet stormar" när vi släpper ny skiva och det är ingen skillnad denna gång.
Jag minns särskilt "Isola" och "Hagnesta Hill" som togs emot med en extrem blandning av ilska panik och glädje.
Var är mitt kent var något man hörde och hör titt som tätt.
Vi kan ju bara göra det vi tycker om och fryser på vid det givna tillfället, men vi är faktiskt oerhört tacksamma för att ni lyssnar. Det är ett stort privilegium att vara omgiven av så många människor som tycker att det vi gör betyder något i deras värld.
Det är näst intill obegripligt.
Men tack till er alla(både ni som gillar den och ni som är besvikna).
Tack för den tid ni ger oss!
Lyssnar på den för första gången nu...
Merci!
Har just börjat på andra genomlyssningen. Den här skivan kommer växa något oerhört.
Tack så hemskt mycket!
tack för första...tack för verkligen...tack som fanihelvete för isola och hagnesta...de är fulländade och tack som fan för du&jag döden samt epn de är helt otroligt grymma...
Tack - för att skivan är så bra
&
Förlåt - För att jag tvivlade på kent!
Ja tack så mycket
When you can live forever, what do you live for?
Tack som fan! Hur kan man gång på gång göra världens bästa skiva?
det blev ett hårt dygn, men äntligen fattar jag.
den är helt fantastisk. tack som fan!