Sidan 8 av 13 FörstaFörsta 12345678910111213 SistaSista
Resultat 106 till 120 av 185

Ämne: Tack som fan Kent!

  1. #106
    Nybörjare
    Reg.datum
    Nov 2002
    Ort
    västernorrland
    Inlägg
    33

    Talking Tack

    Tack känns som ett så litet ord i sammanhanget.
    Men jag säger det i alla fall - tack!

  2. #107
    Medlem
    Reg.datum
    Jul 2005
    Ort
    Malmö, , Sweden.
    Inlägg
    1 407

    Standard

    Tillbaka till samtiden är bland det bäst jag någonsin hört.

    Tack Kent!

  3. #108
    Medlem MrCs avatar
    Reg.datum
    Sep 2002
    Ort
    Sthlm, Sweden.
    Inlägg
    270

    Standard

    Skivan är bara helt makalös. Så jävla bra. Tack som fan. Ser framemot spelningarna senare i höst!
    En del plockar vingar från änglar som dom mött, en del plockar sina från insekter som dött.

  4. #109

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av MrC Visa inlägg
    Skivan är bara helt makalös. Så jävla bra. Tack som fan. Ser framemot spelningarna senare i höst!
    Hållermedhållermed! Och idag (bara för att alla säkert är otroligt intresserade) är det exakt 5 veckor tills jag ska se dom <3 LÄNGTA

  5. #110
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2002
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    773

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av tigertindra Visa inlägg
    rekommenderar personen, vars månadslön skulle hamna på dryga 1000lappen, att byta jobb omgående....
    Haha, jag menade inte så.. Menade att jag hade kunnat köpa plattan för hela min månadslön om det var så, så mycket värd är den..



    Men ja. Det här är bättre än dojd. Jag längtar så sjukt mycket till konserten. Fast ändå inte, för den här gången blir det bara en. Hur fan ska man klara det?

    Den här skivan behövde betyda så mycket för mig den här hösten och det kommer den göra också.
    .. Men jag tänker aldrig så långt.

  6. #111
    Smygare
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    1

    Standard

    Har lyssnat på skivan 10 ggr nu eller nåt. Blev bara tvungen o registrera mig här och tacka! Så JÄVLA grym skiva! Udda men underbart jävla bra!

    TACK!

  7. #112

    Standard

    Kan som nyblivet (okej, 8 månader gammalt då) fan kan stolt säga mycket av det man hört av er är den mest underbara musik man någonsin hört- och visst fan är inte TTS ett undantag heller, snarare tvärtom. Så j*vla underbart!

    Lyssnar för övrigt sönder de flesta låtar på nya plattan- Elefanter, Ingenting, Columbus, Sömnen, vy från ett luftslott, LSD, någon, Generation Ex, Ensammast i Sverige... meh, you name it! Nästan allt är i toppklass. Berlin hör inte till favoriterna, men jag ska inte säga att den är dålig, för det är den absolut inte.

    Tack kent, tack! För ännu en skiva man kommer spela sönder i såvida MP3n som CD spelaren- jag lovar, jag kommer aldrig mer tvivla igen.

  8. #113
    Medlem Jasses avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    hultsfred
    Inlägg
    860

    Standard

    jag har kommit fram till att jag älskar den nya skivan så otroligt mycket, den slår dojd. tack kent för en fantastisk platta, kan inte sluta lyssna på den (undrar om min katt snart tröttnar på den)

  9. #114

    Standard

    Det är väl till sist dags för också mig att säga tack!

    Jag är så nöjd med skivan att det är helt sjukt, det är nytt och fräscht samtidigt som att det låter Kent. Det är ju fortfarande Kent, oavsett vad allt besviket folk som tror Kent har någon slags skyldighet till dom säger. På den här skivan har Kent verkligen slagit huvuden på spiken, som vanligt det vill säga

    Vissa utav låtarna är några utav dom bästa Kent gjort!

    Tack som fan!
    Dom hette nå jävla Angst eller skit-dåligt mår jag...

    Dom små, små orden är svåra ord

  10. #115
    Medlem evelyne-88s avatar
    Reg.datum
    Feb 2006
    Ort
    Eskilstuna, Sweden.
    Inlägg
    647

    Standard

    Tack för en av världens bästa skivor, går ju inte att sluta lyssna på den
    Stanna hos mig Du är allt jag har
    Stanna hos mig Du är allt jag har kvar

  11. #116

    Standard

    Tack som fan.

  12. #117
    Medlem
    Reg.datum
    Jun 2002
    Ort
    , , .
    Inlägg
    212

    Standard

    Efter 5-6 försiktiga genomlyssningar ger jag nu upp. Det går inte hålla tillbaka längre. Detta är förmodligen Kents bästa album någonsin (svårt att värdera de olika skivorna, men jag måste ta till kvällstidningsformuleringar för att nå fram).

    Aldrig tidigare har Kent lyckats fånga känslan av "gamla Kent" med "nya Kent" som på Tillbaka till samtiden. Det är fantastiskt och förtjänar ett stort tack som fan. Nu är jag bara sjukt nyfiken på hur låtarna kommer att låta live. Jag räknar med att de kommer växa ytterligare live.

  13. #118
    Medlem Iamlenores avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Spökstad, , Sweden.
    Inlägg
    82

    Standard

    Jag har blivit beroende av den nya skivan :S Jag kunde knappt somna igår kväll utan den på... Nu har jag lyssnat från klockan åtta på morgonen, och den blir precis som många andra sagt, bara bättre och bättre. Så tack än en gång för en underbar skiva!
    Jag är livrädd för att leva, och jag är dödsrädd för att dö

  14. #119
    Erfaren medlem Embraces avatar
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Stockholm Södermalm Beckbrännarbacken
    Inlägg
    5 553

    Standard

    Tack för att P3 just nu lirar "Berlin"!!!!!!!
    KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
    http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg

  15. #120

    Standard

    Elefanter. Jag säger bara ELEFANTER.

    Elefanter.
    Elefanter.

Sidan 8 av 13 FörstaFörsta 12345678910111213 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •