Sidan 4 av 13 FörstaFörsta 12345678910111213 SistaSista
Resultat 46 till 60 av 185

Ämne: Tack som fan Kent!

  1. #46
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2002
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    773

    Standard

    Nej, fan alltså.. Vilken jävla platta. Beatlesreferenser och allt också. Sjukt bra. Gillar beefen som det talas om på baksidan av plattan. Lite beatles där också. Grymt bra jocke, grymt bra kent. Har nu köpt skivan + konsertbiljetter för över tusingen. Skulle kunna vara en månadslön. Det är ni värda. Vackert, perfekt, det jag ville ha. Hösten är räddad, det är den verkligen..
    .. Men jag tänker aldrig så långt.

  2. #47
    Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    Ort
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake
    Inlägg
    11 114

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av jensan Visa inlägg
    Nej, fan alltså.. Vilken jävla platta. Beatlesreferenser och allt också. Sjukt bra. Gillar beefen som det talas om på baksidan av plattan. Lite beatles där också. Grymt bra jocke, grymt bra kent. Har nu köpt skivan + konsertbiljetter för över tusingen. Skulle kunna vara en månadslön. Det är ni värda. Vackert, perfekt, det jag ville ha. Hösten är räddad, det är den verkligen..
    rekommenderar personen, vars månadslön skulle hamna på dryga 1000lappen, att byta jobb omgående....

  3. #48

    Standard

    Jag må oxå tacka! Fy fasiken vad bra denna skiva är! Ett mästerverk. TACK Jocke med boys!!!!

  4. #49

    Standard

    Jag tror att kents nya skiva kommer se till att min cd-spelare överarbetas och blir tvungen att repareras, men det är inte så konstigt, man vill ju köra skivan på repeat hela tiden.

    Elefanter är väldigt personlig för mig just nu känns det som!
    Tack J. Berg, tack kent!
    Jag skriver texter.
    Dom kan du finna här:
    https://www.poeter.se/Medlem?author_id=22950

    Jag har släppt två st. böcker.
    Ex Animo är den senaste och den innehåller hälften engelska och hälften svenska egenskrivna texter.
    Vill du köpa ett ex så skicka ett meddelande.

  5. #50

    Standard

    skivan är underbar. så många genialiska låtar och jag blir helt gråtfärdig av columbus och ensammast i sverige. <3 :'D

    tack kent, jag tvivlade aldrig på att tts skulle vara dålig, och se vad rätt jag hade!
    vi drömmer nog alltid om saker vi glömt

  6. #51

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av carpeominous Visa inlägg
    skivan är underbar. så många genialiska låtar och jag blir helt gråtfärdig av columbus och ensammast i sverige. <3 :'D

    tack kent, jag tvivlade aldrig på att tts skulle vara dålig, och se vad rätt jag hade!
    Du tvivlade aldrig på att tts skulle vara dålig? Bra menar du väl?
    Jag skriver texter.
    Dom kan du finna här:
    https://www.poeter.se/Medlem?author_id=22950

    Jag har släppt två st. böcker.
    Ex Animo är den senaste och den innehåller hälften engelska och hälften svenska egenskrivna texter.
    Vill du köpa ett ex så skicka ett meddelande.

  7. #52

    Standard

    TACKTACKTACKTACKTACK.

    tack för en grym skiva...

  8. #53
    Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    38 827

    Standard

    Jag älskar den elektroniska ljudbilden, nästan samma typ av ljudbild som Familjen bitvis har (Depeche-referenser känns uttjatat & förutsägbart att nämna, därför tänker jag inte ens börja). Dock tycker jag att trummor & bas har "försvunnit" allt för mycket i ljudbilden på TTS, något som The Plague även har en tråd om. Som om det elektroniska är överordnat och bas & trummor underordnat denna gång. Eller så... tja, jag vet inte. Ännu tyngre & fetare hade det kunnat bli på så vis, men jag ska inte klaga...

    Tack som fan kent, hur som helst!
    Detta album hade jag inte förväntat mig.

    Tack!
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

  9. #54

    Standard

    Jag måste nog säga att det var en riktigt överraskande skiva på bra sätt. Och jag tycker faktiskt att det verkar vara väldigt många fler som älskar den än som "hatar" den vilket glädjer mig... = )

  10. #55

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Insanity Within Visa inlägg
    Du tvivlade aldrig på att tts skulle vara dålig? Bra menar du väl?
    ja, precis! vad fel det blev.. :/
    vi drömmer nog alltid om saker vi glömt

  11. #56
    Erfaren medlem förgätmigejs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003
    Inlägg
    27 192

    Standard

    Tack för att ni gör musik.
    I can tell by the way you smile, I'm smiling too
    I see myself in you

    In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.

  12. #57
    400 slag
    Guest

    Standard Vid Din Sida

    "Aldrig för har så många haft så få att tacka för så mycket."

    Tack ännu en gång. Jag vet inget annat band som skiva efter skiva alltid är lika grymma.

    Vi ses i Lund 6/12, I'll be there!

  13. #58
    Medlem Kevlarjeanss avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Ort
    Stockholm, Sweden.
    Inlägg
    704

    Exclamation

    TACK! Helt underbar platta och jag längtar som FAN efter att få höra låtarna live.
    "Min värld" är som gjord för att spelas live!

  14. #59

    Standard

    -----perfekt

  15. #60
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Stockholm, , Sweden.
    Inlägg
    346

    Thumbs up

    Tack Kent!!!
    Har precis lyssnat igenom skivan en gång nu,och börjar nu på andra vändan! :-)

    Tycker att nya skivan är helt fenomenal.Den passar verkligen in i min samtid!
    Tack för att ni gör eran grej grabbar,ni betyder väldigt mycket för väldigt många,även för en vilsen 27 åring som jag!

    Älskar depeche flörten samt de textmässiga träffsäkra betraktelserna av landet Sverige i allas våran samtid!

    Mina personliga favoriter just nu: Columbus,Lsd någon? och Ensammast i Sverige

Sidan 4 av 13 FörstaFörsta 12345678910111213 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •