AAAH. Nästa vecka går jag och min vän och bokar tatueringstid.
AAAH. Nästa vecka går jag och min vän och bokar tatueringstid.
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
En mylittlepony, i färg. Stor, på skuldran. Med tillhörande regnbåge i bakgrunden, lite stjärnor. Ska printa ut några bilder som tatueraren får ställa samman en skiss från.
Men, en my little pony (vet hur den ska se ut, har bild) i färger jag inte riktig bestämt mig för, ska fråga vilka soms er bäst ut på min hud osv, den klassiska mylittleponyregnbågen i bakgrunden, lite stjärnor och.. ja.
Stor, på höger skuldra. Känns egentligen för stor, men jag skulle ångra mig om jag gjorde den mindre.
- Jonathan Safran Foer
min syster skaffade sin tredje tatuering i veckan. hon ville inte visa den för mig först, var väl rädd att jag skulle tycka att den var ful. men sedan fick jag se den. det var ingen liten tatuering. den täcker en fjärdedel av ryggen typ och föreställer en japans tjej. i färg. jag blev väldigt förvånad! fast den är inte ful, inte alls. trodde bara inte att hon skulle gör något så "vågat".
själv vill jag jättegärna tatuera mig. men jag vill vänta tills jag är arton. vill vara helt säker på att jag väljer rätt tatuering osv. den måste stå för något. jag skulle aldrig kunna gå till en tatuerare och välja en bild på japansk tjej med turkosa trosor..![]()
ge mig en vinterdrog.
Jag har bokat tid i vår. Ska tatuera en gitarr med en
kobra som slingrar sig runt gitarren, ska ha den på på överarmen.
Den har ju inget direkt med Kent att göra då iofs, mer än att
gitarren kommer att vara en Gibson Les Paul, alltså
en sån som Sami spelar på....det är dock inte precis
därför de ska vara en Les Paul utan för att det är en riktigt
klassisk elgitarr!
Mina tankar är så klara nu
Ni kan släppa den där bomben nu
Över axeln ser jag pärlband av blåljus
Vår hämnd blir ljuv
Jag funderar att tatuera in en Enhörning. Fast jag vet inte alls vart... Kanske i nacken, fast där göt det så jävla ont...
Enhörningen symbolism; http://sv.wikipedia.org/wiki/Enh%C3%...gens_symbolism
Har tid i februari då blir det nästa![]()
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"