Clive_burrs_granne talar om sina egna drömmar.
Clive_burrs_granne talar om sina egna drömmar.
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
att vara bred handlar ju inte om att vara tjock
shit, har suttit i flera timmar nu och varit skitsugen på att tatuera in typ 747 på underarmen, för mig handlar ju den låten om att ta vara på tiden, att leva med dem man älskar o.s.v. men jocke sa ju när jag såg dem live "låten som alla tror handlar om ett flygplan? vad handlar 747 om egentligen?
sant, det är nog bästfår tänka igenom detta mer, vill inte göra något förhastat
![]()
En ide jag har är att göra en ryggtavla med kent, tänk er en bild från en konsert i vintras där dom drar igång MIDVH och med den solen i bakgrunden och så tar man med publiken längst ner som tonar ut...kan bli fett, bara hitta en bra bild och en tatuerare som klarar av detFast först en 3/4 japansk sleeve, hej svejs.
appråpå låtar och så,, man kanske skulle tatuera in dröm-låtlistan. på ryggen typ..
meningslösa, menigslöösa
igår på hbg-spelningen så såg jag en tjej som hade en skitfin tatuering, bara en enkel stjärna, ganska liten, vid sidan av handleden typ, strax nedanför handen precis. Jättefint, jag vill typ ha en sån..
När jag går upp på stan så står det alltid en kille på en byggnadsställning och håller på med sitt tak, och han brukar inte ha nån tröja och han har en skitful ganska stor tatuering på ryggen. Vet inte ens vad det föreställer för han är så högt upp så ser inte men min första tanke var att det var ett brinnande element haha....alltså ett element som man har i ett hus
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt