jag vill ha "sälj dig, sälj dig dyrt"..
jag vill ha "sälj dig, sälj dig dyrt"..
inget.
jag skulle vilja göra vingar på ryggen, men har inte riktigt hittat storlek eller form som jag gillar än
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Jag skulle aldrig kunna tatuera in en text. Fast det är mest för att jag har aldrig fastnat så för nånting att jag skulle vilja ha det, men det kan vara fint, kul om personen kan förklara varför de valt just den texten också
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Det skulle vara snyggt med ett Oscar Wilde-citat på ryggen: "True friends stab you in the front". Bara som en påminnelse sådär. Annas skulle det vara snyggt med texten "They made me do it", med Donnie Darkos handstil från filmen, på armen eller liknande. Eller varför inte siffrorna från filmen? (; Men ... nä ^^
Men båda de sakerna är sånt som jag tycker är snyggt/häftigt när jag tänker på dem nu, men jag kanske skulle bli jättebesviken om jag väl gjorde någon av dem. Så ... ja. Jag kommer nog aldrig tatuera mig.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
pretto med herr wilde
Nä kanske inte, men det är rätt många som drar citat från honom (allmänt alltså) för att det anses som "coolt", men om du gillar wilde och så då är det en annan sak. Men om du ska tatuera det bara för att kunna säga att du har ett wilde-citat = pretto
Har en bild på en tjej som har depeche moderosen eller vad det är på ena skuldran. snyggt faktiskt
When you can live forever, what do you live for?
Vet en som har en jättefin tatuering som går hela vägen från handleden och upp på halsen. Mycket färger och stora, det är så det ska vara. Inte svartvitt eller små på fotleden eller nåt
vristen kanske det heter
jag tycker bara det ska vara färg i en tatuering om det är en sån tatuering, en som går över hela armen.
ja små tatueringar med för mycket färg blir plottrigt