Jag vill ha en stor tatuering.
Men ska man ha det måste man ju ta ett motiv som man tänkt igenom och som man är säker på att man vill ha, fast det gör man väl med alla. Om man vill tatuera sig så det inte syns, vad är ens meningen då?
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
man kanske vill ha en som man kan dölja lite ifall man inte vill att den ska synas hela tiden, det betyder ju inte att man inte vill att den ska synas alls
fast man tatuerar ju sig kanske mer för sin egen skull än för att kunna visa upp den för andra
When you can live forever, what do you live for?
då kan man lika gärna gå omkring med en lapp i fickan
läs jånnas meddelande igen hon har rätt. lite dumt att ha en på underarmen egentligen, måste man ha långtröja när man ska söka jobb =(
ÄH snicksnack
Tatuering är definitivt inget för mig
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
why not? tio tecken
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
"håll ditt huvud högt" känns som nått man kan tatuera in och stå för, men jag har inte bestämt mig vad jag tycker om låten än.. Vill höra på skiva!
inget.
har funderat på att tatuera in "Grâce ā toi ā nouveau je respire" någonstans...
skulle helst vilja ha en tatuering på handledan, men de kan ju bli lite väl tjockt
med den texten.
du, min vän i livet
som betyder ?![]()
JÄTTESVÅRT att rita i paint, och hade ju tänkt ha i någon cool stil, kentstilen? någon som vet hur man fixar den eller vad den heter ? :O men såhär hade jag kunnat tänka mig.
det är liksom inte för att låten är gudomlig, den handlar ju om lite saker för mig! osvosv. you get it. vad tycker ni om idén?
Grâce ā toi ā nouveau je respire = Tack vare dig andas jag på nytt. Från FF.
Det skulle säkert funka de där![]()
du, min vän i livet
tack. och det du nu skrev, på franska är riktigt, riktigt coolt. handeleden som gäller asså?