I want a lover I don't have to love,
I want a boy who's so drunk he doesn't talk.
Ska upp på skuldran, nu är det bestämt.
I want a lover I don't have to love,
I want a boy who's so drunk he doesn't talk.
Ska upp på skuldran, nu är det bestämt.
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Jag kommer troligen aldrig att kunna bestämma mig för en bild eller text som jag vill ha på huden resten av livet.
Tycker det är konstigt att någon kan det.
Visst har det funnits perioder när jag känt starkt för någonting och i alla fall tänkt tanken att jag skulle kunna ha det intatuerat.
Men känslor svalnar och man förändras. Det som var viktigt då är inte viktigt nu.
Låt dom komma nu
jag funderar på någon kentrad på insidan av överarmen, förslag?
sluta var såna nu ;/ förslag! 747 lodrätt mellan skuldrorna vore fett :3
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
one november, spawned a monster in the shape of this child
jag vill tatuera mig
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
vad vill du tatuera stina?
jag har en idé. såhär. har säkert sagt detta tusen gånger men såhär.. konturerna av dom där 4 tts-tecknena. på insidan av underarmen.
elelr typ "och allting är som förrut" på axeln typ.axelryggen.
meningslösa, menigslöösa
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
har funderat lite på "vilken färg har själen?" eller "lid för konsten eller brinn"
är väl inte min favoritlåt, men gillar de raderna
When you can live forever, what do you live for?