Spelar ingen roll vad det är för motiv HagnestaHill sålänge det är ett stort ryggmotiv?
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.
Spelar ingen roll vad det är för motiv HagnestaHill sålänge det är ett stort ryggmotiv?
Jag skrattar åt mina egna skämt.
På kent i lund i december såg jag en tjej som hade d&jd-konvolutet på ryggen. Helt sjukt stort.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Tänkte göra detta märke på höger överarm.
Gillar det som bara den!
Lite Ot kanske:
Hur har ni det med piercingar då?
Jag funderar på att pierca tungan. Svängde in hos tatueraren på väg till jobbet. Innan jag klev in stängde jag av ipoden med TTS. När jag kom in spelade de PRECIS SAMMA LÅT som jag just stängt av!!! Det måste väl vara ett omen att jag ska göra det?
PS Jag har en drake på mitt vänstra bröst... tatuerad alltså :P
............. låt mig behålla det här, det kan väl jag vara värd............
Piercing... Har en i högra ögonbrynet.
Kommer garanterat bli fler så småningom när jag får råd.
Tatuering är också på G. Blir en på sidan av ryggen, precis vid byxlinningen och sen ner på ena skinkan. En S-form med en Ankh i den första böjen och ett horusöga i den nedre.
Får se när jag får råd att fixa den. Man blir ju inte precis rik av att försörja sig genom timvikariat inom äldreomsorgen...
Apati är en vanesak
Snyggt Lovisah.
Jag skrattar åt mina egna skämt.
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.