Godaste ölet förrsten. Newcastle Brown Ale. Så jävla gott. Mmmmmm.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
ahm eftersom jag inte är nåt större fan av slash så bryr jag mig inte så mycket
men det lät iofs rätt gott
om ginger ale smakar som jag tror det gör dvs lite som champis
JD blandar väldigt bra med cola
och ja jag håller med om att vodka kan vara svårt att blanda med saker
funkar ju tex rätt dåligt med vanlig läsk
apelsinjuice däremot
kom förresten just hem från en liten shoppingrunda
systemet bengans och hemköp i den ordningen
köpte 2 carlsberg hof
3 carlsberg export och 3 såna där xider
får hem halv-billig vodka från tyskland snart
och då jävlar!
Jag dricker mängder av rött vin. Mestadels Cabernet Sauvignon och Zinfandel. Sen är jag väldigt svag för portvin så det slinker ned ungf två flaskor i månaden av det också
När det gäller drinkar är det väl mest klassisker som GT som gäller för min del.
Jag har blivit äldre, saknar glöd
Frozen strawberry daiquiri eller champagne ska det vara.
vet inte om du såg min fråga längre bak i tråden men stämmer det som dom säger, att amerikansk öl är blaskig eftersom de brygger den så stark som möjligt och sen spär med vatten. har aldrig testat men jag har hört att det skulle vara så. personligen är miller en favorit, inte alltför besk. synd bara att den är så svag...minst 5.2% är mer lagom. 7.2 är på gränsen
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
ÖL ska det vara. eller vin.
vodka gick bra ett tag. nu förtiden tål jag det inte. vodka ger mej enorma minnesluckor och en baksmälla utan dess like
jag har inte själv haft möjlighet att prova denna vodka men håll med om att flaskan är jävligt fräck
http://www.vodkakalashnikov.com/home.htm
Jag tycker inte om alkohol. Är jag konstig nu tycker ni?![]()
.
Personligen gillar jag sprit blandat med nåt som inte innehåller kolsyra. Jos, t ex.
alkohol kan ta över en och förstöra livet för människor. jag var nerkörd i skiten och drack fyra dagar i veckan. dvs satt hemma och hällde i mig vodka för att dränka mina sorger och trösta mig i min hopplösa ensamhet. att välja bort sprit kan vara ett alternativ. även om jag riskerar att trilla dit igen vill jag inte bli helt torr...ska man dricka får det väl bli med måtta