Är det en upptrappning eller nedtrappning?
Är det en upptrappning eller nedtrappning?
Utan tvivel är man inte riktigt klok
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Jag dricker 1-2 gånger i veckan, oftast 2...blir ju rätt dyrt i längden ja.
Sláinte Mhath!
Det senaste har jag druckit 3 gånger i veckan och vart full alla gånger.
Men nu har jag och mina vänner sagt att det räcker med en gång.
Speciellt nu när både jag och min vän har fått jobb.
Jag har inga problem med att dricka alkohol när som helst och har aldrig problem med det förutom när jag är jättebakis eller sjuk.
Godaste ölen är förövrigt Andersson.
Att bli student innebär onekligen en upptrappning vad det gäller alkohol. Är det inte fest två gånger i veckan så..ja, känns allt väldigt märkligt. Livet känns sällan så ensligt och tomt för en student som söndagen efter två-tre dagars studentfest.
Här går jag under smeknamnet miss tequila, det säger väl en del om min favoritdryck!
så länge fötterna bär, så länge lungorna kan.
förra helgen var min första helvita helg på kanske fyra månader. och helgen dessförrinnan körde jag rock bottom, drog i mig 2 liter vodka den helgen. var jävligt trött så jag la mig ganska tidigt på fredagen vilket medförde att jag vaknade vid halv 8 på lördagen. försökte somna om men det gick inte. gick upp, blandade och sänkte min första rbv innan 8 på morgonen och sen fortsatte det så hela dagen. däckade en stund vid 4 och sov till 9 och sen gick jag upp och käkade och fortsatte kröka till 6 på morgonen. drog 1.5 liter vodka den lördagen. för jag behövde det, jag var så jävla djupt olycklig över ännu en hjärtesorg, ännu en gång blev jag kär i fel tjej och det gör så jävla ont. nu ska jag försöka hålla mig denna helgen också och sen ska jag ut nästa helg efter det (påsken) när jag flyttat
btw kom jag fram till att från maj förra året då jag flyttade hit till helgen då jag sänkte 2 liter har jag dragit i mig 24 liter vodka (så många tompavor hade jag) och då är inte all öl, whisky, rom, vin etc inräknat). och då hade jag även en vit period på kanske två månader i höstas så på kanske 10 månader eller mindre har jag dragit i mig 24 liter vodka plus en massa annan sprit med mitt helgkrökande. ganska imponerande får man väl säga
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Tobbe.
Du är väl medveten om att du är beroende, och om du skulle träffa *den rätta* så skulle du inte sluta supa för den sakens skull?
Jag tror att få vettiga kvinnor är intresserade av att vara tillsammans med ett fyllo. Låter kanske hårt, men det är nog sanningen...