Sidan 47 av 47 FörstaFörsta ... 3738394041424344454647
Resultat 691 till 700 av 700

Ämne: Alkohol...

Erfaren medlem Flaskbottnadgaphalss avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Är det en upptrappning eller nedtrappning?
    Utan tvivel är man inte riktigt klok

Erfaren medlem vilowens avatar
    Reg.datum
    Apr 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Flaskbottnadgaphals Visa inlägg
    Är det en upptrappning eller nedtrappning?
    Upptrappning. Drack kanske 2-3 gånger på hela förra året liksom.
    Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
    - Jonathan Safran Foer

Erfaren medlem Flaskbottnadgaphalss avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av vilowen Visa inlägg
    Upptrappning. Drack kanske 2-3 gånger på hela förra året liksom.
    Om man super sig full två gånger i veckan låter det både dyrt och lite påfrestande. I alla fall i längden.
    Utan tvivel är man inte riktigt klok

Erfaren medlem vilowens avatar
    Reg.datum
    Apr 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Flaskbottnadgaphals Visa inlägg
    Om man super sig full två gånger i veckan låter det både dyrt och lite påfrestande. I alla fall i längden.
    Amen precis, det känns som att det drar så jävla mycket onödig energi. Kanske dricker en flaska vin och några öl på en helg. Inga imponerande mängder ändå, men.. ja. Så jävla onödigt.
    Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
    - Jonathan Safran Foer

Erfaren medlem Myrpous avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Jag dricker 1-2 gånger i veckan, oftast 2...blir ju rätt dyrt i längden ja.
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem bcqs avatar
    Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Det senaste har jag druckit 3 gånger i veckan och vart full alla gånger.
    Men nu har jag och mina vänner sagt att det räcker med en gång.
    Speciellt nu när både jag och min vän har fått jobb.
    Jag har inga problem med att dricka alkohol när som helst och har aldrig problem med det förutom när jag är jättebakis eller sjuk.

Godaste ölen är förövrigt Andersson.

Erfaren medlem Impulsers avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Att bli student innebär onekligen en upptrappning vad det gäller alkohol. Är det inte fest två gånger i veckan så..ja, känns allt väldigt märkligt. Livet känns sällan så ensligt och tomt för en student som söndagen efter två-tre dagars studentfest.
    Här går jag under smeknamnet miss tequila, det säger väl en del om min favoritdryck!
    så länge fötterna bär, så länge lungorna kan.

Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

förra helgen var min första helvita helg på kanske fyra månader. och helgen dessförrinnan körde jag rock bottom, drog i mig 2 liter vodka den helgen. var jävligt trött så jag la mig ganska tidigt på fredagen vilket medförde att jag vaknade vid halv 8 på lördagen. försökte somna om men det gick inte. gick upp, blandade och sänkte min första rbv innan 8 på morgonen och sen fortsatte det så hela dagen. däckade en stund vid 4 och sov till 9 och sen gick jag upp och käkade och fortsatte kröka till 6 på morgonen. drog 1.5 liter vodka den lördagen. för jag behövde det, jag var så jävla djupt olycklig över ännu en hjärtesorg, ännu en gång blev jag kär i fel tjej och det gör så jävla ont. nu ska jag försöka hålla mig denna helgen också och sen ska jag ut nästa helg efter det (påsken) när jag flyttat

btw kom jag fram till att från maj förra året då jag flyttade hit till helgen då jag sänkte 2 liter har jag dragit i mig 24 liter vodka (så många tompavor hade jag) och då är inte all öl, whisky, rom, vin etc inräknat). och då hade jag även en vit period på kanske två månader i höstas så på kanske 10 månader eller mindre har jag dragit i mig 24 liter vodka plus en massa annan sprit med mitt helgkrökande. ganska imponerande får man väl säga
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av tobbe non stop Visa inlägg
    förra helgen var min första helvita helg på kanske fyra månader. och helgen dessförrinnan körde jag rock bottom, drog i mig 2 liter vodka den helgen. var jävligt trött så jag la mig ganska tidigt på fredagen vilket medförde att jag vaknade vid halv 8 på lördagen. försökte somna om men det gick inte. gick upp, blandade och sänkte min första rbv innan 8 på morgonen och sen fortsatte det så hela dagen. däckade en stund vid 4 och sov till 9 och sen gick jag upp och käkade och fortsatte kröka till 6 på morgonen. drog 1.5 liter vodka den lördagen. för jag behövde det, jag var så jävla djupt olycklig över ännu en hjärtesorg, ännu en gång blev jag kär i fel tjej och det gör så jävla ont. nu ska jag försöka hålla mig denna helgen också och sen ska jag ut nästa helg efter det (påsken) när jag flyttat

btw kom jag fram till att från maj förra året då jag flyttade hit till helgen då jag sänkte 2 liter har jag dragit i mig 24 liter vodka (så många tompavor hade jag) och då är inte all öl, whisky, rom, vin etc inräknat). och då hade jag även en vit period på kanske två månader i höstas så på kanske 10 månader eller mindre har jag dragit i mig 24 liter vodka plus en massa annan sprit med mitt helgkrökande. ganska imponerande får man väl säga
    Ganska oroväckande får man väl säga....hade kanske varit rätt ord där.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av tobbe non stop Visa inlägg

Tobbe.

Du är väl medveten om att du är beroende, och om du skulle träffa *den rätta* så skulle du inte sluta supa för den sakens skull?

Jag tror att få vettiga kvinnor är intresserade av att vara tillsammans med ett fyllo. Låter kanske hårt, men det är nog sanningen...
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Sidan 47 av 47 FörstaFörsta ... 3738394041424344454647

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •