Kom ni inte med predikningar om att jag är så liten och inte borde hålla på med dylikt så vore jag tacksam.
Men jag tycker att San-Fransisco groggmix blandat med Absolut Mandarin är asgott.
Kom ni inte med predikningar om att jag är så liten och inte borde hålla på med dylikt så vore jag tacksam.
Men jag tycker att San-Fransisco groggmix blandat med Absolut Mandarin är asgott.
vilken färg har själen älskling?
san fransisco groggmix med exotisk apelsin/ananasjuice är skitgott. skulle vilja prova den med pampas pulp-dryck. nån väldigt sötsliskig saft/fruktjos som finns med banan och jordgubbsmak kombinerat. tänk san fransisco med jordgubbssmak eller strawberry daiquiri med toner av banan. skitgott...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Fresta mitt unga sinne lagom ^^
Det mesta går ner. Vanlig folköl, norrlands, funkar bra, annars är Asti Cinzano en höjdare. Beskt öl är ingen favorit men duger i krig.
Och som en vis vän till mig en gång sa, "man ska aldrig förstöra en fylla genom att äta innan"
Is this the real life? Is this just fantasy?
White russian är god, men bara om den görs ordentligt och inte "lathetsvarianten" som på de flesta ställen. Ska vara grädde, kahlua och vodka, i lager. Inte nån blaskig ihopmixad mjölkdrink i ett högt glas. Usch.
Jag har blivit äldre, saknar glöd
I flera år regerade Zaranoff, liiiivets dryck.. Inte. Det är fan det värsta gud skapat, men vad ska man göra när man är ung och dum? Spelar ingen roll vad man blandar det med, smakar förjävligt i vilket fall som helst.
Jag föredrar öl, sjukt manligt av mig som är tjej, höhö. Cider är så sött, men det funkar ju. Aquatini är gott, vad klassas det som? Alkoläsk?
http://sarakarlsson.blogspot.com/
I'm feeling kinda basic today.
lokalpatriot som jag är måste jag nästan slå ett slag för skåne akvavit även om jag aldrig testat den. och malmö akvavit
annars...absolut. det enda man egentligen kan dricka
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Molinari - Sambuca
http://www.philipson-soderberg.se/so...t.aspx?id=3033
Systemets är dock dyr. 179 spänn för 500 ml,
när man kan få 700 ml för ca 120 spänn i Tyskland!
En polare var i Tyskland igår, jag ska hämta 3 flaskor ikväll! :P
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Tokyo Ice Tea er fan den beste drinken i verden!