Och jag försöker undvika fulöl som Kung, Sofiero och Millenium och nu när man jobbat går det bra, men en bit in i studierna när det är knapert blir det ofta till att man får köpa fulöl.
Och jag försöker undvika fulöl som Kung, Sofiero och Millenium och nu när man jobbat går det bra, men en bit in i studierna när det är knapert blir det ofta till att man får köpa fulöl.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
världshistoriens absolut största lögn
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
fattar inte varför man dissar sofiero, den är faktiskt ganska god och ligger bland de bästa sorterna vad gäller apk. prisvärt och ganska gott, öl dricker man för att bli full ju
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
ska det vara fint är det ju absolut, captain morgan eller jd som gäller. öl behöver inte vara så petnoga
Just nu sitter jag och dricker systemets billigaste medicin - Umbala. Det är ett rödvin för 32 kr flaskan och 128 kr boxen. Det smakar bra enligt mig, men finsmakare som kollar på flaskan och priset har nog en annan åsikt.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
www.apk.se
dessvärre lite dåligt uppdaterad, priserna stämmer inte längre vilket gör att apk inte stämmer heller...men man kan nog gå någorlunda efter listan
Någon mer som älskar Brew dog öl?
Speciellt Punk IPA och de roliga texterna på etiketten.
Senast redigerat av Myrpou den 2009-10-31 klockan 14:18.
Sláinte Mhath!