skulle jag dricka jd skulle det vara för att slash dricker det och för att jd kännetecknar honom lika mycket som lp'n, hatten, ciggen i mungipan och håret. finns för övrigt den där alkoläsken med jd, ginger ale och citron fortfarande?
dessutom har jag bestämt mig för att köpa hem en flaska captain morgan, många jag pratat med säger att den är väldigt god för sitt låga pris. inte världens bästa rom men wtf, negrita funkade för min del och nu vill jag gå över på de tunga grejorna och börja köra mörk rom. mm...rom & julmust samt rom & vanilla coke är skitgott
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Vodka + Sprite är aldrig fel. Det blev en hel del av den varan (och öl) ikväll.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Så inåt i helvete för mycket alkohol igår.
Lagom mycket alkohol igår, kommer dock ändå inte ihåg hur jag kom hem.
Sláinte Mhath!
I kväll blir det öl och god mat, men vad blir det för öl? Jag har 40 minuter på mig att bestämma mig.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Nej, missförstånd, inget likhetstecken däremellan, läs igen. Om du vill komma ifrån Staropramen och fulöl, så kan jag tipsa om bl.a. Weiherstephaner och Leffe. Jag vet att du gillar Staro, så då borde Weiher och Leffe passa dig bra. Det med fulöl skrev jag mest för att många köper just Kung, Sofiero och de 10-kr-ölen utan att våga prova schysst öl från England, Tjeckien o.s.v.
Och ska du prova någon Leffe idag, så ta Leffe Blonde. Finns två olika, Blonde är bäst. Dock är Weiherstephaner snäppet godare.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Jo, jag förstod nog att du inte mena att det var fulöl men en första anblick gör det lite luddigt och osäkert om man säger så, men skit samma.
Vi får se vad det blir. Weiherstephaner lockar dock.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"