Imorgon blir det mycket minttu och ännu mer dans!
Det finska svartvinbärsvinet Aurora måste vara ett snabbt sätt att bli full på. Det smakar som stark saft.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Nästa fredag (för det är väl den 15:e då?) ska det bli åka av![]()
Vilken död tråd...
Ok,
bästa öl: Krusovice
bästa singled malt: Laphroaig
bästa rödvin: Amarone Tommasi
bästa vitt vin: ...vet inte...
bästa champagne: Dom Perignon 2002
...tycker jag just nu av de jag har testat givetvis. La Grola (rödvin) är annars jävligt god och inte lika dyrt heller som tommasin. Kent tipsade om den förövrigt och de verkar ha god smak!
Senast redigerat av Is den 2012-03-15 klockan 19:21.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Bästa öl: Delirium Trebens
Bästa whisky: Johnnie Walker Black Label
Bästa vin: Argento Bonarda (rött)
Bästa drink: White Russian
Bästa shot: Alien brain
Sláinte Mhath!
åh blir ju nästan onykter av att bara öppna tråden mmmm!!!!! vill ha festival och supa redlöst och kanske få sej ett och annat fylleligg!!! skoja lever i celibat vad annars!!
har ingen favoritöl eller vin. bara cider. hahaha. k cider!!!! woho
Jag älskar att bli full på rödvin och/eller gin&tonic.
Bästa eskapismen...
Jag har börjat dricka 2 dagar i vecka och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det egentligen.
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer