gött
![]()
Cliqout är en person, en änka. Änkan Cliqout.
Men den kallas för "Gula änkan".
Sláinte Mhath!
Jag och en vän drack öl ur en såndär öl-stövel på midsommar. Det var egentligen inget speciellt med det förutom att den var dammigare än vanliga glas.
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Jag förstod det. ; )
Jag frågade efter bästa groggen i fråga Kent o jag fick svaret tillbaka "Highschool Swimmingpool" Det skulle va Vodka, Ramlösa o Roses Lime. Har ingen aning om det är drickbart men ska på 50 årskalas på lördag så man får väl testa då!
Gjorde annars sommardrink på Jeltsinvodka, Sour apple och egen bubblad lemon lime dricka, med jordgubbar på drinkpinnen här om dagen! Det va allatiders!