Sidan 27 av 165 FörstaFörsta ... 17181920212223242526272829303132333435363777127 ... SistaSista
Resultat 391 till 405 av 2474

Ämne: Vad fick dig att skratta idag?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av popdrog Visa inlägg
    Jo, men det borde ju inte finnas så himla mycket att berätta om det.

Hade jag velat läsa en självbiografi om en bloggare hade jag nog hellre velat läsa en av Kenza eller "niotillfem"-Sandra.
    nu är blondinbella mer framgångsrik så det är lär vara fler som vill läsa hennes bok, vad som är intressant beror ju helt från person till person sen men bokförlagen satsar nog helst på något som majoriteten tycker är intressant. niotillfem-bloggen är väl ingenting emot blondinbella? den har ju 30-50 kommentarer på per inlägg medan blondinbellas inlägg ger rubriker i kvällspressen...

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    nu är blondinbella mer framgångsrik så det är lär vara fler som vill läsa hennes bok, vad som är intressant beror ju helt från person till person sen men bokförlagen satsar nog helst på något som majoriteten tycker är intressant. niotillfem-bloggen är väl ingenting emot blondinbella? den har ju 30-50 kommentarer på per inlägg medan blondinbellas inlägg ger rubriker i kvällspressen...
    Ja, tekniskt sett så är det säkert så. Men niotillfem har ju mycket mer hjärta och känsla i sin tycker jag. Sen skriver hon poetiska texter som en gud också. Som ett litet plus.
    When you can live forever, what do you live for?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av popdrog Visa inlägg
    Ja, tekniskt sett så är det säkert så. Men niotillfem har ju mycket mer hjärta och känsla i sin tycker jag. Sen skriver hon poetiska texter som en gud också. Som ett litet plus.
    ja men ska hon skriva en bok om att hon startade en blogg som ett par personer gillar liksom? haha
    blondinbella känns ju igen av folk som inte ens vet hur man använder internet bara för att hon syns så mycket på grund av sin blogg. det är liksom intressant att läsa om hur en människa lyckas med det, det är inte intressant att läsa en bok om en bloggare som inte är någon känd bloggare. tycker också niotillfem är bra men hennes bok skulle nog handla om något helt annat än hennes "kändisskap" om den skulle vara intressant

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

ja men ska hon skriva en bok om att hon startade en blogg som ett par personer gillar liksom? haha
    blondinbella känns ju igen av folk som inte ens vet hur man använder internet bara för att hon syns så mycket på grund av sin blogg. det är liksom intressant att läsa om hur en människa lyckas med det, det är inte intressant att läsa en bok om en bloggare som inte är någon känd bloggare. tycker också niotillfem är bra men hennes bok skulle nog handla om något helt annat än hennes "kändisskap" om den skulle vara intressant
    Skriv om det här i min nystartade tråd vet jag. Det märkliga är att biografier verkar sälja oförskämt bra oavsett författare och oavsett vem det handlar om.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Mjo, själva fenomenet kanske, men jag tycker inte att hennes liv är intressant på ett sätt som ger mig känslan att "så vill jag också ha det". Men ja, det finns säkert nån som känner så. Blondinbella har ju saker innanför pannbenet, men jag tycker inte alltid att hon gör så smarta val i sitt liv. Men det är väl individuellt vad man tycker om det.

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Dagens första skratt:

Tobbe i gasmask säger Luke I'm your father
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

http://www.1000apor.se/files/u25/Good_Dream.jpg

Jag har ingen aning om vad han drömmer om, men uppenbarligen är det en bra dröm.

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av niclasarringer Visa inlägg
    Haha oj! Det där var bara bäst!

Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av tobbe non stop Visa inlägg
    berny har faktiskt haft det jävligt jobbigt och har man själv mått dåligt har man lättare att förstå henne. berny har kämpat hårt och har haft ett helvete, blondinbella är som alla andra stureplansbrats som bara glider fram och lever på sina föräldrar och får allt dom vill ha, hon tillhör överklassen som inte vet vad det säga att må dåligt eller vet hur det är för alla barn som växer upp med låginkomstagande föräldrar som måste vända på varenda krona eller för all del vet hur jävligt folk kan ha det i dagens sverige där det bara blir tuffare och tuffare att klara sig ekonomiskt, speciellt med en regering som hatar de svaga i samhället och bara gör det sämre och sämre för det vanliga folket medan överklassen som blondinbella tillhör bara ska få det ännu bättre än vad dom redan har det
    Finns väl ingenting som säger att det bara är underklassen som kan må dåligt?
    Om man skulle tänka så skulle det ju vara massa människor i afrika som led av depression men istället är det den rika västvärlden som har störst andel deprimerade människor och inte ett land där människorna äter smuts från gatorna
    på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
    och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Hur Oskar gång på gång på gång på gång på gång på gång för bort Ginger Fish i "Pirat-tråden", men att samtidigt denne kommer tillbaka med dummare och dummare och dummare och mindre relevanta argument.

Jag sitter faktiskt och småskrattar för mig själv när jag läser tråden.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Sms från brorsan:
    Grattis på namnsdagen!

Svar från mig:
    Jasså, jag har namnsdag i dag? Tackar!

Svar från bror:
    Ja, det är ju fettisdagen!
    "Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

När en kille på jobbet idag berättade om sin Thailandsresa. Han sa massa roliga saker haha, typ att de hade starköl överallt och att det fanns bilar/motorcyklar med inbyggd grill så att de kunde tillaga maten eller hur det var

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av david_h Visa inlägg
    Sms från brorsan:
    Grattis på namnsdagen!

Svar från mig:
    Jasså, jag har namnsdag i dag? Tackar!

Svar från bror:
    Ja, det är ju fettisdagen!
    Världsklass!!!
    Jag skickade genast ett sådant sms till min bror.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Världsklass!!!
    Jag skickade genast ett sådant sms till min bror.
    Haha, och du lyckades väl med det?
    "Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"

Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

hahaha jag skrattade åt davids inlägg haha
    på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
    och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt

Sidan 27 av 165 FörstaFörsta ... 17181920212223242526272829303132333435363777127 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •