Min hund halkade något överjävligt när han var ute å sprang.
Min hund halkade något överjävligt när han var ute å sprang.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Absolut ingenting.
Att Embrace tydligen är 35 år
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Jag satt på svenskan och va så himla trött. läraren som har smeknamnet svampen, hon ser ut som en liten svamp...hon satt o babbla och jag slöt ögonen och jag slummra till. när jag tvingar upp ögonen så ser jag svampen sitta och titta på mig med arg blick. Hon såg så rolig ut "sitter du o sover på min lektion din lilla ungjävel..." så va hennes blick. tänk er en arg svamp... och jag som va trött, för trött...över trött...jag kunde självklart inte hålla mig för skratt. och det va inget bra tillfälle att skratta. det hela sluta med att jag fick världens hostattack (fortfarande förkyld...) och jag låg på golvet och skratta o hosta så jag höll på o kvävas medans alla kompisar också skratta för att..jag skratta... svampen bara satt o såg på mig. men jag såg allt att det ryckte i mungipan minnsann..
Eftersom att det är kvinnodagen: http://www.youtube.com/watch?v=H6ew-Wlgy9g
Sláinte Mhath!
Rolig konst (syftet är att förmedla skratt, inte provocera) apropå kvinnodagen:
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
när min systerdotter sparkade sin lillebror i huvudet och började gråta för att hon fick så ont i foten