Säker på att det inte var dina öron som "slog över" p.g.a. det höga ljudtrycket då? Man måste fan ha hörselskydd för att det överhuvudtaget ska gå att gå på en konsert.. Helst då musikproppar.
Förövrigt är det när ljudet "slår över" ('distar'/'skär sig') i öronen som det är störst risk för hörselskador.. Något att minnas kanske..?
Själv hörde jag ingen distad bas alls förövrigt; slogs av hur bra ljudet faktiskt var.. Stod inte allra längst fram, men kanske 5-10 meter bak..
/Daniel
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
7/12 på Olympen är den bästa konsert jag någonsin varit på. Det var så perfekt det kunde bli.
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen
musik non stop till slut
Måste bara säga att det var fan den bästa kent konserten jag vart på och ja överhuvudtaget den bästa konserten någonsin=) grymt bra publik med härlig stämning och sjukt varmt gött kent..längtar redan till vårturnen=) fan att man inte fick höra innan allting tar slut.....men man kan inte få allt..
Jag höll på att börja gråta när de körde "Romeo Återvänder Ensam" Det var en av de få låtarna som jag saknade på tältturnen i Jkpg.
En av de bästa konserterna nånsin, dock varmt som bara den (Dålig ac?!) och kasst ljud. Det skorrade då och då och det var jättesynd.
Men Kents scennärvaro gjorde att man glömde allt sånt. Det var det allra bästa. Vi ses igen i jönköping.
Du doftar svagt av våta, vita, rosor
gammal jord
Personligen så tyckte jag att ljudet var kanon bra och en helt underbart bra hall för konserter fan den bästa jag vart i.
Kan bara instämma i hyllningarna, bästa kentkonserten jag varit på var den 7e! Stämmningen var underbar i publiken, damn vad alla rocka! <3 TACK KENT!!!
obeskrivligt Kinnarps Arena -02, Frihamnen -05, Elmia -05 Hultsfred -06, Olympen -07, Älvhögsborg -08, Strömsholmen -08 vackert
Du frågar mig vad kärlek är
men jag vet inget om det där
Bara sånt som man kan mäta
kan jag förstå
Tack som fan, kent, för ett par helt suveräna konserter!!!!
Den 6 december gick till historien som den HETASTE ever!!!!!
Och den 7 december som en av dom bästa ever... vilket ös , vilken publik som la-la-la-ade i Ensammast i Sverige hur länge som helst!!!!
Vi ses i Norrköping....
Believe, and you will find your way...