Frågar detta pga att jag själv ska på kents konsert den 7/12 på olympen i lund.
Är det någon som vet om man kan hänga av kläder/väska inne på olympen när man väl kommit in? eller om man måste lämna/gömma detta utanför någonstans.
Tack på förhand
Frågar detta pga att jag själv ska på kents konsert den 7/12 på olympen i lund.
Är det någon som vet om man kan hänga av kläder/väska inne på olympen när man väl kommit in? eller om man måste lämna/gömma detta utanför någonstans.
Tack på förhand
när winnerbäck var på olympen var det garderob iaf. varför skulle kent förresten hoppa över att ha garderob just i lund?
inget.
Ska oxå gå själv på konserten på fredag. Vet någon om man kan låsa in väskor på stationen i Lund annars istället för garderoben?
hur mycket kostar garderoben?
Spelar inte längre någon roll...
Det är ju klart att dom har garderob som många här säger, men det är en LÅNG kö dit.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Garderob är ett måste. Helt klart. Jag tänker inte stå och köa i t-shirt.
Men ja. Det blir nog bra. Vi ses på fredag, jag åker redan imorgon!
vilken färg har själen älskling?
Det är absolut värt att hänga av sig i garderoben istället för att stå och svettas som en idiot/bära på sin jacka hela konserten/bli sjuk när man köar utan jacka.
Ungefär hur dags kan man förvänta sig att Kent kommer börja spela? 21:00?
På biljetten står det 19:30.. Vilket väl brukar vara insläpsstid..?
I inlägg i andra "topics" så har folk skrivit att de börjar 20:00. Däribland J.Berg himself.
Är det någon mer än jag som ska åka tåg ner till Lund och inte har en aning om var Olympen ligger? Hittade inte stället på Eniro...
Ut från stationen och ta stadsbuss 1 eller 6 upp! Ligger uppe på Tunavägen. Jag lovar att alla busschaufförer kan sätta av dig på rätt ställe...
Plus att du nog inte är ensam kentare upp på dom bussarna nu i em.
Bussarna går strax norr om utgången/utgångarna från station, Clemenstorget, där vid alla cykelställen typ. You can't miss.