blev lite förvånad över vilken energi hon hade haha. varje gång jag vände mig om så skuttade hon som en duracellkanin på ecstacy. :P
When you can live forever, what do you live for?
hans minns jag inte.
vadå, ska du råna henne eller? :P
Verkade som att tns dissade de nyare låtarna, men fan vad han drog igång under de gamla... underhållning i världsklass!
har spenderat 10 minuter att kolla runt efter eventuell tråd om extraverserna han drog av iaf i etuna (har ingen koll om han sjungt de på tidigare spelningar)
i alla fall.. någon som vet vad han sjöng?
"du och jag ska aldrig dö"
Det är samma som de kört hela sommarturnén och en del av vårturnén.
Kolla in texten här: http://forumet.kent.nu/showpost.php?...&postcount=155
Senast redigerat av Wasti den 2008-07-29 klockan 13:00.
Glääääääns över sjööööö o straaaand...
-Ni kan ju inte bete er!"
"-Jooooooooo!"
(5 sekunder senare...) "-Aaaaahhhhhhh"
dock har jag för mig att han sjöng lite fel i början. gjorde han inte?
Myyyyyyyycket bra spelning ! jag är så gladminus bara till de två tjejer som kom å drygade sig :@ vakterna hade gjort många gott om de hade tatt ut dem..
början på extraverserna.
men jag är som sagt inte säker, tyckte det lät så.
inte för att det gör nåt, men ändå :P
Som sagt så minns jag ingen felsjungning (var i ett ganska stort lyckorus och skrålade själv för full hals) och jag har för mig att när jag såg ett klipp på Youtube på hela MIDVH, så reagerade jag inte på något fel då heller.
Måste kolla igen när jag kommer hem. Jag kommer inte åt Youtube här på jobbet. Jäkla skit! Men tur är väl det, annars skulle jag väl inte få något jobb gjort...
Glääääääns över sjööööö o straaaand...
-Ni kan ju inte bete er!"
"-Jooooooooo!"
(5 sekunder senare...) "-Aaaaahhhhhhh"
Har inte läst hela tråden, kanske varit uppe, men tyckte Jocke Berg sjöng fel i "LSD, Någon", är jag den enda som tyckte det?
http://midvh.blogspot.com