Tack som fan för en underbar kväll! Bästa sättet att fira mitt 10-årsjubileum som kentfan ;P
Tack som fan för en underbar kväll! Bästa sättet att fira mitt 10-årsjubileum som kentfan ;P
Senast redigerat av hobbelvot den 2008-07-13 klockan 10:23.
Bästa konserten jag varit på (fast så säger jag efter alla). Men kvällen var verkligen grym, synd bara att jag varit sjuk och inte orkade stå långt fram så länge.. Ett grymt drag, hela pupliken var med och det fina vädret gav konserten en fin inramning. En mycket värdig hemma spelning kan man konstatera![]()
Jag har inte så mycket att säga, det mesta har redan sagts...försöker låta det sjunka in, och om några timmar ska jag ladda in bilderna till datorn och minnas tillbaka lite..
Beskyddaren var ännu bättre nu än när den spelade den i Borlänge 05..
Jag bröt nästan ihop när de spelade den, favvolåten nr 1 <3
Nu ska jag lägga mig i soffan och sova lite.
//fröken bakis
Grâce ā toi ā nouveau je respire...
Suffer with pride.
Fantastisk konsert
Kul att han pratade lite mer med publiken än vad han gjorde när jag var i nyköping![]()
jocke var full /veronica
har konfetti i min väska ser jag minsann
mm när jag kom hem igår ramlade det ut konfetti överallt haha
nicigt igår!
men jag såg knappt jocke, det var långisar i vägen
annars var det skitbra, tyckte särskilt om dom gamla rocklåtarna i början :'D
![]()
Det bästa var när Jocke pratade om sina linser innan Kallt kaffe, haha! För övrligt röstade jag på Klåparen, känns som att jag har hört Utan dina andetag många fler gånger live, men men.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
jocke pratar alltid om olika saker när han ska presentera kallt kaffe.
Så jobbigt att man missade den här konserten, skulle verkligen vilja höra "Beskyddaren".
Jånna: Kanske det, men han pratade väl om sina linser som gjorde ont på zinken också?![]()
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.