haha sa inte jocke något om "när vi gick ut skolan, 1649...." eller nåt? hahaha
haha sa inte jocke något om "när vi gick ut skolan, 1649...." eller nåt? hahaha
Btw var jag kille som gick fram och tillbaka i kön runt 15-16snåret och prata i min lilla mobiltele. ;D Om någon nu skulle kommit ihåg det.
/ Tobias, Eskilstuna.
kom just på att jag längtar tillbaks något otroligt!!![]()
![]()
Suffer with pride.
Jättekul dag överhuvudtaget, men ville strypa håkanfansen som stod 2 rader bakom och slog mig i huvet...
Tjalalala UDA<3![]()
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
Mycket bra! Underbart med Beskyddaren <3
Jävligt bra konsert som vanligt. Kul med mycket gamla låtar. Kul att de kör en så oväntat låt som Kallt Kaffe. Det ultimata hade varit om jocke hade hostat lite i introt också :-)
Ett litet minustecken tycker jag är att de inte dumpar Kärleken Väntar, jag står bara och väntar ut den låten. Fast iofs föstår jag bandet då Kärleken Väntar är en av de låtar de får klart bäst respons på om man ser till HELA publiken.
Sen vill ju jag inte ha med MIDVH heller. Det är en mycket bra låt men det finns många låtar jag hellre skulle se som slutnummer.
Hemma igen! Hela kvällen blev PERFEKT, helt underbart! Tack alla snälla och glada människor och tack till orkestern som gjorde så att vi alla åkte dit!! Tack Tobias i finaste tröjan för att du ville snacka lite skit med mig innan dom började, det var jättetrevligt! Trodde inte att jag skulle springa på någon som jag kände igen från forumet!
/Camilla, Gävle
http://tribecca.bilddagboken.se/
"Det har blivit svårare att skydda det som är skört.
Du har blivit lättantändlig, du bränner allt du rör" - just så
hahaha just det... när allt dåligt hände på samma gång för jocke, han råkade hosta i micken, skjortan åkte upp ur byxorna
åh underbart det var!
VÄRT köandet. <3
When you can live forever, what do you live for?
jocke var mysig.. haha, värsta pratglad, så trevligt.
Sami var kul... han bara flinar hela tiden.
Kändes som om jag var packad hela konserten haha, minns typ inget, kändes som det höll på för alltid och så var jag värsta skrikig och flummig. Så kul.
Men det slår inte känslan på P&L.
det var nått annat som åkte upp ju