jahaja förstod väl att du menade så.....
jahaja förstod väl att du menade så.....
jag ville ju höra klåparen, en av mina absoluta favoritlåtar blev jätteglad när han nämnde den och så bara nehe
men sjukt bra konsert i alla fall!
one november, spawned a monster in the shape of this child
varför varför utan dina andetag ah vill inte höra den något mer
håller med.. synd att de inte tog klåparen.. Alla mina kompisar blev sjukt arga.
kunde vi inte fått välja mellan klåparen och.... någon som inte är uda... eh
det stod klåparen på låtlistan tillochmed :/
så surt.. tror jocke gått in för att spela utan dina andetag vad publiken än sa, annars skulle dom nog bara spelat
kent är bäst på hemmaplan
+++++
Jag var väldigt spänd inför kvällens kent konsert. Efter att ha sett en fenomenal spelning i stockholm på annexet den 19 november 2007 & efter att sedan ha sett en en spelning i gävle som inte var lika bra. Så visste jag inte hur det skulle gå eftersom det alltid har varit så att den senaste konserten med kent har alltid varit den bästa men så blev det inte den kvällen i mars i gävle. Så nu efter kvällen i eskilstuna i lördags kan jag bara fråga mig själv ``upfyllde kent mina önskningar´´ och allt jag kan säga är ``absolut´´ hela konserten flöd igenom hjärtat och man förstog att kent är bäst på hemmaplan. Jocke Berg drog fina historier om sin uppväxt i eskilstuna och först gången sen mannen i den vita hatten tog platsen som avslutnings låt har 747 bara vart långtråkig men den här kvällen var den fenomenal och alla gamla dängorna var fantastiska och alla låtar från Tillbaka till samtiden var lika magnifika och Depeche modiga som vanligt. Allt var bara perfekt. & jag skriver inte detta för att jag älskar kent och skulle aldrig kunna skriva nått illa om dom utom detta var skit bra.
Ni som gnäller på att dom inte spelade Klåparen, ni får ju fan ta och ge er, ni skrek inte tillräckligt högt helt enkelt! Sopor!
Galet bra konsert, Kent. <3
En bänkrad i en rastlös sen april
Jag tittar över axeln o ser dig blinka till
Jag kan få dig när du vill...
alla skrek NEJ! högt som fan på utan dina andetag, jocke hör inte så bra på scen bara
haha det va sån skillnad, på utan dina andetag skrek alla jätteljust och tjejigt och på klåparen va skriket mycket mörkare...
one november, spawned a monster in the shape of this child
Vid hans första omröstning var det dubbelt så mycket skrik på 'Utan Dina Andetag' som på 'Klåparen'
Sen gjorde han ju om det... och då var det lika mycket på båda, så jag typ "aja whatever"
Ville helst höra Klåparen också faktiskt!![]()
En bänkrad i en rastlös sen april
Jag tittar över axeln o ser dig blinka till
Jag kan få dig när du vill...
till och med min pappa reagerade på att jocke var en riktig snackpåse
hahaha, så han kom in?