jag hörde också klåparen mest sista röstningen, eller iaf om man bortser från tobbes utan dina andetagvrål haha
When you can live forever, what do you live for?
haha mina föräldrar stod utanför och lyssnade dom med, mamma tyckte han pratade för mycket
jag tycker jocke pratade lagom mycket
tyckte att jag och amanda pratade för mycket HAHA
eller hur : )
sami var lite söt som lovade klåparen i helsingfors, kommer börja förfölja honom om dom inte kör den där.
Oj oj oj nu är man tebax på jobbet igen och kan ta det lugntKänner fortfarande in den underbara konsert i Tuna. En magisk kväll!!
Men den höll på att bli lite knepig då jag fick förmånen att ta del av låtlistan 1 ½ timme innan konserten och upptäckte att de inte skulle spela "uda" som jag och min sambo på nåt vis lyckat missa fast vi varit på många konserter...och vi vill verkligen höre den live en gång i livet...
Till min och sambons glädje började Jocke yra om att ha omröstning om vilken låt som skulle spelas. Det kändes som om han lyssnat på oss genom telepati eller nåtJag röstade genom att busvissla och skrika (högre än vad två öron klarar... ) så mycket jag kunde och helt plötsligt spelas låten och glädjen var euforisk: blanka ögon och ståpäls
Men samtidigt var det synd att de inte spelade Klåparen oxå eftersom den är så himla skön låt....men ja, ja...kvällen var iallafall helt magisk.
TACK FÖR ATT NI FINNS KENT!!!
Årstiderna ändrar vårt sinne.
En dag känner man sig varm,
En annan dag känner jag mig kall.
Det är då förvirring uppstår.
Hösten - netsöh. Ja, allt gör man för att
Vända och vrida tillbaka till rammos.
Grymt bra spelning, kul att Jocke pratade så mycketDet enda jag har att klaga på några fulla Håkanfans men som tur var försvann dom innan kent.
Spöklikt vit
i solskens dis
jag håller på att gå igenom alla bilder jag tog i Tuna... kanske lägger upp en tråd med bilder här framöver... =)
spelningen var en av de bästa någonsin jag varit på sedan min första på vattenfestivalen 1995...
stoffe, jag och tobbe diskuterade om det var du som var där eller inte.
du hade en canon va?
When you can live forever, what do you live for?
åh så intressant vilka som fångar ett plektrum
det var väl vem som kastade som var frågan?